Bouwjaar | 16-05-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.597 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-05-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.597 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Esgee B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kimswerderweg 27 |
Postcode | 8862 TR |
Plaats | Harlingen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)517 - 413400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.esgee.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2016 - sep. 2019
Technische informatie
Koppel: 295 Nm
Aandrijving
Actieradius: 280 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 1.880 kg
Accu
Accu: 28 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 69 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 14 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 70 kW, 429 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 19 minuten
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 11,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 5
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 6 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 07:46
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:16
Bruikbare accucapaciteit: 26.6 kWh
Ingeschatte actieradius: 154 km
Ingeschat verbruik: 20.03 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 195 km
Actieradius praktijk winter: 162 km
Verbruik praktijk zomer: 15.42 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 18.63 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 115 kWh/100km
Vandaag binnen gekomen door inruil verkregen een schitterende Hyundai IONIQ Premium EV van bouwjaar Mei 2018 met 68.000 KM in de kleur zilver metallic 14.945 euro rijklaar .
Ook komt deze prachtige Hyundai IONIQ Premium EV in aanmerking voor de 2.000,- euro SEPP subsidie dus na aftrek subsidie 12.945 euro .
Accu status auto is 100 procent.
laatste onderhoud op Januari 2024 58.000.KM volgende groot onderhoud bij 78.000 KM
Deze chique en vooral complete en de meest luxe uitvoering Hyundai IONIQ Premium EV deze is nieuw geleverd en onderhouden door Hyunday dealer.
Een optimaal rijbereik, geen emissies en probleemloze techniek, geen verbrandingsmotor geen motorgeluid luister naar de stilte van elektrisch rijden in deze Hyundai IONIQ Premium EV.
Het gemiddelde rijbereik van deze Hyundai IONIQ Premium EV is 230 km , zomers kunt u met gemak 300 Km plus mee rijden en biedt voldoende ruimte voor uw dagelijkse ritten, daardoor kan het opladen vaak 's nachts gebeuren.
De voordelen van de elektromotor spreken voor zich: stil, schoon en snel! deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar topklasse: daar hoort leren bekleding absoluut bij en stoel verwarming.
Ook 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, rondom LED-rijverlic
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai IONIQ | Nu verder
In 2020 zullen vele merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren. Vanaf dat jaar gelden nieuwe belastingregels en daarom wachten veel autofabrikanten met de introductie van elektrische auto's tot 2020. Hyundai daarentegen biedt al enige jaren elektrische auto's aan en wil op die manier een voorsprong opbouwen. Daarom gaat Hyundai nu letterlijk en figuurlijk verder met de IONIQ voor modeljaar 2020.
De Hyundai IONIQ modeljaar 2020 heeft een daadwerkelijk bereik van 310 km. De IONIQ is vlot, stil, comfortabel en compleet uitgerust. Geen opwindende auto, wel een heel verstandige keuze.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- ruim en praktisch
- zeer voordelig in gebruik
Min
- laadt minder snel op dan vorige generatie
- infotainment-systeem herstart zichzelf regelmatig
Conclusie
Net voordat andere merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren, introduceert Hyundai de tweede generatie van de IONIQ. De elektrisch aangedreven, gezinsauto van Hyundai is voorzien van een grotere accu, levert betere prestaties en kan voortaan sneller laden. In de praktijk is van die laatste twee zaken weinig te merken. De vernieuwde IONIQ voelt niet sneller, maar wel iets levendiger. Tijdens een test bij één van de snelste laadstations van Nederland (IONITY, Apeldoorn Zuid) laadde de IONIQ snel, maar lang niet zo snel als de vorige generatie van de IONIQ.
De actieradius is wel belangrijk toegenomen. Tijdens de eerste test met de IONIQ in 2016 werd 220 km op een volle accu afgelegd. Met dit model voor 2020 werd moeiteloos 310 km op een volle accu afgelegd. Om nog beter mee te gaan met de tijd communiceert de IONIQ via een app met de buitenwereld. Juist bij een elektrische auto is dat belangrijk, omdat dan op afstand kan worden gecontroleerd hoe het laadproces verloopt. Daarbij is de uitrusting rijker geworden en ook dat zorgt er voor dat de IONIQ weer een stapje verder gaat.