Hyundai Ioniq I-Motion EV 38 kWh Camera Apple Carplay PDC

€ 16.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-02-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 76.473 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Hyundai Ioniq I-Motion EV 38 kWh Camera Apple Carplay PDC


€ 16.950,-

Algemeen

Bouwjaar 24-02-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 76.473 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VDN Automotive B.V.
Contactpersoon Ruben vd Neut
Adres Pascalstraat 6
Postcode 3846 AM
Plaats Harderwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 414416 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 57645660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdnautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 311 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.502 kg
Laadvermogen: 468 kg
GVW: 1.970 kg

Accu
Accu: 38 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.2 kW, 62 km actieradius per uur, compleet vol in 10 uur en 38 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 372 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 44 minuten

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,315112540193 kWh/100km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Hyundai Ioniq I-Motion EV 38 kWh van bouwjaar 2021 met 76.473 kilometer gereden.

Fraaie en compleet uitgeruste Ioniq, deze auto komt in aanmerking voor de SEPP subsidie-regeling. Beide sleutels met onderhoudsboek en NAP teller-rapport zijn aanwezig.

Een nieuwe benadering, met nieuwe mogelijkheden. Zo denken ze bij Hyundai over auto's maken. En dat is te merken. New Thinking. New Possibilities. In deze Hyundai profiteer jij onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

Alle functies die je onderweg nodig hebt, worden permanent geregistreerd en zijn afleesbaar op het digitale dashboard. Zodra je naar de 'R' schakelt, gaat de achteruitrijcamera in werking en heb je een perfect zicht op alles wat zich achter de auto afspeelt. Spraaksturing is onderdeel van de uitrusting van deze auto. Met jouw stem kun jij de belangrijkste voertuigfuncties bedienen. Navigatie, onderhoudsstatus, vergrendeling, audio... de mogelijkheden van remote services zijn haast oneindig. Ook deze auto laat zich bedienen en analyseren via je smartphone! De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. Ook is de Hyundai uitgerust met: sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, cruise control, keyless entry, isofix-aansluiting en boordcomputer.

Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Hyundai in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of je binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaal je onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Onbedoeld bumperkleven is er niet bij, dankzij de forward collision warning. Die waarschuwt direct als een botsrisico met je voorligger dreigt. Op lange ritten voorkomt de vermoeidheidsassistent dat jouw concentratie afneemt. In deze Hyundai vinden we verder een accident avoidance system, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Proefrit maken? Bel ons en we zetten 'm voor je klaar!

= Bedrijfsinformatie =

Elke auto bij ons wordt bij inname gecontroleerd

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Hyundai IONIQ | Nu verder

In 2020 zullen vele merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren. Vanaf dat jaar gelden nieuwe belastingregels en daarom wachten veel autofabrikanten met de introductie van elektrische auto's tot 2020. Hyundai daarentegen biedt al enige jaren elektrische auto's aan en wil op die manier een voorsprong opbouwen. Daarom gaat Hyundai nu letterlijk en figuurlijk verder met de IONIQ voor modeljaar 2020.

Autotest | Hyundai IONIQ Nu verder

De Hyundai IONIQ modeljaar 2020 heeft een daadwerkelijk bereik van 310 km. De IONIQ is vlot, stil, comfortabel en compleet uitgerust. Geen opwindende auto, wel een heel verstandige keuze.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • ruim en praktisch
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • laadt minder snel op dan vorige generatie
  • infotainment-systeem herstart zichzelf regelmatig

Conclusie

Net voordat andere merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren, introduceert Hyundai de tweede generatie van de IONIQ. De elektrisch aangedreven, gezinsauto van Hyundai is voorzien van een grotere accu, levert betere prestaties en kan voortaan sneller laden. In de praktijk is van die laatste twee zaken weinig te merken. De vernieuwde IONIQ voelt niet sneller, maar wel iets levendiger. Tijdens een test bij één van de snelste laadstations van Nederland (IONITY, Apeldoorn Zuid) laadde de IONIQ snel, maar lang niet zo snel als de vorige generatie van de IONIQ.

De actieradius is wel belangrijk toegenomen. Tijdens de eerste test met de IONIQ in 2016 werd 220 km op een volle accu afgelegd. Met dit model voor 2020 werd moeiteloos 310 km op een volle accu afgelegd. Om nog beter mee te gaan met de tijd communiceert de IONIQ via een app met de buitenwereld. Juist bij een elektrische auto is dat belangrijk, omdat dan op afstand kan worden gecontroleerd hoe het laadproces verloopt. Daarbij is de uitrusting rijker geworden en ook dat zorgt er voor dat de IONIQ weer een stapje verder gaat.

Deel deze advertentie