Bouwjaar | 26-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 127.658 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 127.658 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jaap Dik Heerenveen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wolfraamweg 7 |
Postcode | 8445 PL |
Plaats | Heerenveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 744000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jaapdikheerenveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2016 - sep. 2019
Technische informatie
Koppel: 295 Nm
Aandrijving
Actieradius: 280 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 1.880 kg
Accu
Accu: 28 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 69 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 14 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 70 kW, 429 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 19 minuten
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 11,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 3 maanden
Garantie: 6.000 km
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 07:46
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:16
Bruikbare accucapaciteit: 26.6 kWh
Ingeschatte actieradius: 196 km
Ingeschat verbruik: 19.57 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 195 km
Actieradius praktijk winter: 162 km
Verbruik praktijk zomer: 16.6 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 20.05 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 115 kWh/100km
Knappe Hyundai. Uitrustingsniveau onder voorbehoud binnenkomst. U kunt bij deze auto gebruik maken van de subsidie van € 2000,- dan kost de Hyundai u uiteindelijk € 10744,- inclusief de BTW.
Kijk naar de zelfbewuste vormgeving. Ontdek de vernieuwende technologie aan boord. De Hyundai IONIQ is een unieke elektrische auto. Wat een rijervaring, die elektromotor. Forse actieradius, nul uitstoot en heerlijk pittig rijgedrag! Bij de rijke uitrusting horen ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Kaartlezen is verleden tijd, dankzij het aanwezige navigatiesysteem. De kans op een kop-staart botsing wordt sterk gereduceerd door het systeem van achteropkomend verkeer waarschuwing. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. De uitrusting van deze Hyundai is met DAB ontvangst, keyless entry, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.
In de Hyundai IONIQ heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. Ook helpen het hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, uw ri
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai IONIQ | Nu verder
In 2020 zullen vele merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren. Vanaf dat jaar gelden nieuwe belastingregels en daarom wachten veel autofabrikanten met de introductie van elektrische auto's tot 2020. Hyundai daarentegen biedt al enige jaren elektrische auto's aan en wil op die manier een voorsprong opbouwen. Daarom gaat Hyundai nu letterlijk en figuurlijk verder met de IONIQ voor modeljaar 2020.
De Hyundai IONIQ modeljaar 2020 heeft een daadwerkelijk bereik van 310 km. De IONIQ is vlot, stil, comfortabel en compleet uitgerust. Geen opwindende auto, wel een heel verstandige keuze.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- ruim en praktisch
- zeer voordelig in gebruik
Min
- laadt minder snel op dan vorige generatie
- infotainment-systeem herstart zichzelf regelmatig
Conclusie
Net voordat andere merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren, introduceert Hyundai de tweede generatie van de IONIQ. De elektrisch aangedreven, gezinsauto van Hyundai is voorzien van een grotere accu, levert betere prestaties en kan voortaan sneller laden. In de praktijk is van die laatste twee zaken weinig te merken. De vernieuwde IONIQ voelt niet sneller, maar wel iets levendiger. Tijdens een test bij één van de snelste laadstations van Nederland (IONITY, Apeldoorn Zuid) laadde de IONIQ snel, maar lang niet zo snel als de vorige generatie van de IONIQ.
De actieradius is wel belangrijk toegenomen. Tijdens de eerste test met de IONIQ in 2016 werd 220 km op een volle accu afgelegd. Met dit model voor 2020 werd moeiteloos 310 km op een volle accu afgelegd. Om nog beter mee te gaan met de tijd communiceert de IONIQ via een app met de buitenwereld. Juist bij een elektrische auto is dat belangrijk, omdat dan op afstand kan worden gecontroleerd hoe het laadproces verloopt. Daarbij is de uitrusting rijker geworden en ook dat zorgt er voor dat de IONIQ weer een stapje verder gaat.