Hyundai Ioniq 1.6 GDi Premium Leder Pano Camera Navi

€ 12.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 163.450 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Hyundai Ioniq 1.6 GDi Premium Leder Pano Camera Navi


€ 12.950,-

Algemeen

Bouwjaar 12-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 163.450 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Bakker
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Woudenbergseweg 19D3
Postcode 3707 HW
Plaats Zeist
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)343 - 410003 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garagebakker.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 185 km/u
Accu: 2 kWh

Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.870 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 79 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik in de stad: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

New Thinking. New Possibilities, zeggen ze bij Hyundai. Oftewel: kwaliteit van de bovenste plank, en niet normaal betaalbaar. De aandrijving van deze Hyundai wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Dankzij de stoelverwarming, verwarmbare achterbank en het verwarmbare stuur in deze auto, krijgt het begrip rijcomfort een nieuwe betekenis. Het elektrisch bediende panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en frisse lucht in het interieur. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Tot de uitrusting behoren ook 15 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Gemakkelijk en veilig is de bediening het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem met knoppen op het stuur. De audio-kwaliteit is geweldig, dankzij de DAB-ontvangst. Gedoe met kabels en stekkers in de sigarettenaansteker is voorbij. De aanwezige draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons zorgt voor wireless recharging van uw smartphone. De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. Deze auto is voorzien van automatische airconditioning, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en lederen versnellingspook.

Zoals u mag verwachten van deze Hyundai IONIQ is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen en vergroot de veiligheid voor u en uw passagiers. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Hyundai bovendien dodehoekdetectie, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Bent u nieuwsgierig geworden? Bel ons nu of mail ons voor meer informatie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Hyundai IONIQ | Nu verder

In 2020 zullen vele merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren. Vanaf dat jaar gelden nieuwe belastingregels en daarom wachten veel autofabrikanten met de introductie van elektrische auto's tot 2020. Hyundai daarentegen biedt al enige jaren elektrische auto's aan en wil op die manier een voorsprong opbouwen. Daarom gaat Hyundai nu letterlijk en figuurlijk verder met de IONIQ voor modeljaar 2020.

Autotest | Hyundai IONIQ Nu verder

De Hyundai IONIQ modeljaar 2020 heeft een daadwerkelijk bereik van 310 km. De IONIQ is vlot, stil, comfortabel en compleet uitgerust. Geen opwindende auto, wel een heel verstandige keuze.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • ruim en praktisch
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • laadt minder snel op dan vorige generatie
  • infotainment-systeem herstart zichzelf regelmatig

Conclusie

Net voordat andere merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren, introduceert Hyundai de tweede generatie van de IONIQ. De elektrisch aangedreven, gezinsauto van Hyundai is voorzien van een grotere accu, levert betere prestaties en kan voortaan sneller laden. In de praktijk is van die laatste twee zaken weinig te merken. De vernieuwde IONIQ voelt niet sneller, maar wel iets levendiger. Tijdens een test bij één van de snelste laadstations van Nederland (IONITY, Apeldoorn Zuid) laadde de IONIQ snel, maar lang niet zo snel als de vorige generatie van de IONIQ.

De actieradius is wel belangrijk toegenomen. Tijdens de eerste test met de IONIQ in 2016 werd 220 km op een volle accu afgelegd. Met dit model voor 2020 werd moeiteloos 310 km op een volle accu afgelegd. Om nog beter mee te gaan met de tijd communiceert de IONIQ via een app met de buitenwereld. Juist bij een elektrische auto is dat belangrijk, omdat dan op afstand kan worden gecontroleerd hoe het laadproces verloopt. Daarbij is de uitrusting rijker geworden en ook dat zorgt er voor dat de IONIQ weer een stapje verder gaat.

Deel deze advertentie