![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 16-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.746 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.746 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Synyco BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leeuwarderweg 10 |
Postcode | 8801 BV |
Plaats | Franeker |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)517 - 392222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.synyco.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2018 - sep. 2019
Technische informatie
Vermogen: 103 kW (140 PK)
Vermogen brandstofmotor: 77 kW (105 PK)
Koppel: 147 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.336 kg
Laadvermogen: 534 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 750 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 1 kWh
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)
Deze keurige Hyundai Ioniq 1.6 GDi Hybride Automaat Comfort is afkomstig van de eerste eigenaar.
Er is bij de Ioniq gekozen voor coupé-achtige lijnen. Behalve een sportieve uitstraling, levert dat ook een gunstige stroomlijn op (wat op zijn beurt weer zorgt een lager verbruik en minder rijgeluiden). Onder de motorkap van de IONIQ Hybrid zijn twee motoren te vinden: een 1.6 liter benzinemotor en een elektromotor. Afhankelijk van de situatie wordt voor de elektromotor (stad), de benzinemotor (snelweg) of een combinatie van beide gekozen. Ondanks alle geavanceerde techniek, rijdt de IONIQ als een heel gewone auto. Deze IONIQ Hybrid hoeft nooit te worden opgeladen aan het stopcontact. Tijdens remmen of uitrollen wordt bewegingsenergie omgezet in de elektriciteit die nodig is voor de elektromotor. Om de IONIQ een levendig karakter te geven, kiest Hyundai niet voor de meer gebruikelijke CVT versnellingsbak, maar voor een automaat met dubbele koppeling. Bij het ontwerp van de IONIQ is niet alleen rekening gehouden met alternatieve aandrijvingen, Hyundai heeft er ook voor gezorgd dat het zwaartepunt zo laag mogelijk ligt.
o.a. voorzien van: trekhaak, parkeersensoren voor en achter, achteruitrijcamera, dimmende binnenspiegel, vol automatische airco, navigatiesysteem, keyless, etc.. De volgende veiligheidssystemen zijn aanwezig: adaptive cruise control, rijbaanveiligheid, waarschuwing oplettendheid bestuurder, hulp vermijden kop staart botsing.
= Bedrijfsinformatie =
Proefrijden in uw eigen omgeving? Past het u niet naar Friesland af te reizen? Geen probleem! Wij komen graag naar u toe. Waar u ook woont in Nederland. Eén van onze medewerkers rijdt met de auto naar uw woonplaats. Na een korte uitleg kunt u proefrijden in uw eigen omgeving.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai IONIQ | Nu verder
In 2020 zullen vele merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren. Vanaf dat jaar gelden nieuwe belastingregels en daarom wachten veel autofabrikanten met de introductie van elektrische auto's tot 2020. Hyundai daarentegen biedt al enige jaren elektrische auto's aan en wil op die manier een voorsprong opbouwen. Daarom gaat Hyundai nu letterlijk en figuurlijk verder met de IONIQ voor modeljaar 2020.
![Autotest | Hyundai IONIQ Nu verder](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4203/hyundai-ioniq-ev-premium.jpg)
De Hyundai IONIQ modeljaar 2020 heeft een daadwerkelijk bereik van 310 km. De IONIQ is vlot, stil, comfortabel en compleet uitgerust. Geen opwindende auto, wel een heel verstandige keuze.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- ruim en praktisch
- zeer voordelig in gebruik
Min
- laadt minder snel op dan vorige generatie
- infotainment-systeem herstart zichzelf regelmatig
Conclusie
Net voordat andere merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren, introduceert Hyundai de tweede generatie van de IONIQ. De elektrisch aangedreven, gezinsauto van Hyundai is voorzien van een grotere accu, levert betere prestaties en kan voortaan sneller laden. In de praktijk is van die laatste twee zaken weinig te merken. De vernieuwde IONIQ voelt niet sneller, maar wel iets levendiger. Tijdens een test bij één van de snelste laadstations van Nederland (IONITY, Apeldoorn Zuid) laadde de IONIQ snel, maar lang niet zo snel als de vorige generatie van de IONIQ.
De actieradius is wel belangrijk toegenomen. Tijdens de eerste test met de IONIQ in 2016 werd 220 km op een volle accu afgelegd. Met dit model voor 2020 werd moeiteloos 310 km op een volle accu afgelegd. Om nog beter mee te gaan met de tijd communiceert de IONIQ via een app met de buitenwereld. Juist bij een elektrische auto is dat belangrijk, omdat dan op afstand kan worden gecontroleerd hoe het laadproces verloopt. Daarbij is de uitrusting rijker geworden en ook dat zorgt er voor dat de IONIQ weer een stapje verder gaat.