Hyundai Ioniq 1.6 GDi Hybride Automaat Comfort | Adapt. Cruise | Trekhaak | Camera | Keyless | Xenon

€ 19.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-03-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 54.746 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Hyundai Ioniq 1.6 GDi Hybride Automaat Comfort | Adapt. Cruise | Trekhaak | Camera | Keyless | Xenon


€ 19.450,-

Algemeen

Bouwjaar 16-03-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 54.746 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Synyco BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Leeuwarderweg 10
Postcode 8801 BV
Plaats Franeker
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)517 - 392222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.synyco.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2018 - sep. 2019

Technische informatie
Vermogen: 103 kW (140 PK)
Vermogen brandstofmotor: 77 kW (105 PK)
Koppel: 147 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 45 liter

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.336 kg
Laadvermogen: 534 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 750 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 1 kWh
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)

Deze keurige Hyundai Ioniq 1.6 GDi Hybride Automaat Comfort is afkomstig van de eerste eigenaar.

Er is bij de Ioniq gekozen voor coupé-achtige lijnen. Behalve een sportieve uitstraling, levert dat ook een gunstige stroomlijn op (wat op zijn beurt weer zorgt een lager verbruik en minder rijgeluiden). Onder de motorkap van de IONIQ Hybrid zijn twee motoren te vinden: een 1.6 liter benzinemotor en een elektromotor. Afhankelijk van de situatie wordt voor de elektromotor (stad), de benzinemotor (snelweg) of een combinatie van beide gekozen. Ondanks alle geavanceerde techniek, rijdt de IONIQ als een heel gewone auto. Deze IONIQ Hybrid hoeft nooit te worden opgeladen aan het stopcontact. Tijdens remmen of uitrollen wordt bewegingsenergie omgezet in de elektriciteit die nodig is voor de elektromotor. Om de IONIQ een levendig karakter te geven, kiest Hyundai niet voor de meer gebruikelijke CVT versnellingsbak, maar voor een automaat met dubbele koppeling. Bij het ontwerp van de IONIQ is niet alleen rekening gehouden met alternatieve aandrijvingen, Hyundai heeft er ook voor gezorgd dat het zwaartepunt zo laag mogelijk ligt.

o.a. voorzien van: trekhaak, parkeersensoren voor en achter, achteruitrijcamera, dimmende binnenspiegel, vol automatische airco, navigatiesysteem, keyless, etc.. De volgende veiligheidssystemen zijn aanwezig: adaptive cruise control, rijbaanveiligheid, waarschuwing oplettendheid bestuurder, hulp vermijden kop staart botsing.

= Bedrijfsinformatie =

Proefrijden in uw eigen omgeving? Past het u niet naar Friesland af te reizen? Geen probleem! Wij komen graag naar u toe. Waar u ook woont in Nederland. Eén van onze medewerkers rijdt met de auto naar uw woonplaats. Na een korte uitleg kunt u proefrijden in uw eigen omgeving.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Hyundai IONIQ | Nu verder

In 2020 zullen vele merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren. Vanaf dat jaar gelden nieuwe belastingregels en daarom wachten veel autofabrikanten met de introductie van elektrische auto's tot 2020. Hyundai daarentegen biedt al enige jaren elektrische auto's aan en wil op die manier een voorsprong opbouwen. Daarom gaat Hyundai nu letterlijk en figuurlijk verder met de IONIQ voor modeljaar 2020.

Autotest | Hyundai IONIQ Nu verder

De Hyundai IONIQ modeljaar 2020 heeft een daadwerkelijk bereik van 310 km. De IONIQ is vlot, stil, comfortabel en compleet uitgerust. Geen opwindende auto, wel een heel verstandige keuze.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • ruim en praktisch
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • laadt minder snel op dan vorige generatie
  • infotainment-systeem herstart zichzelf regelmatig

Conclusie

Net voordat andere merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren, introduceert Hyundai de tweede generatie van de IONIQ. De elektrisch aangedreven, gezinsauto van Hyundai is voorzien van een grotere accu, levert betere prestaties en kan voortaan sneller laden. In de praktijk is van die laatste twee zaken weinig te merken. De vernieuwde IONIQ voelt niet sneller, maar wel iets levendiger. Tijdens een test bij één van de snelste laadstations van Nederland (IONITY, Apeldoorn Zuid) laadde de IONIQ snel, maar lang niet zo snel als de vorige generatie van de IONIQ.

De actieradius is wel belangrijk toegenomen. Tijdens de eerste test met de IONIQ in 2016 werd 220 km op een volle accu afgelegd. Met dit model voor 2020 werd moeiteloos 310 km op een volle accu afgelegd. Om nog beter mee te gaan met de tijd communiceert de IONIQ via een app met de buitenwereld. Juist bij een elektrische auto is dat belangrijk, omdat dan op afstand kan worden gecontroleerd hoe het laadproces verloopt. Daarbij is de uitrusting rijker geworden en ook dat zorgt er voor dat de IONIQ weer een stapje verder gaat.

Deel deze advertentie