![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 06-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.530 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 15.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.530 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FLEVO Mobiel |
Contactpersoon | Roderick Kreunen |
Adres | Handelsweg Noord 37-39 |
Postcode | 8251 JS |
Plaats | Dronten |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)321 - 337296 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.flevomobiel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 185 km/u
Accu: 2 kWh
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.336 kg
Laadvermogen: 534 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 750 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 84 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
De auto's van de Koreaanse fabrikanten zijn tegelijk doordacht, dynamisch en degelijk. De aandrijving van deze Hyundai wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Ook 15 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, warmtewerend glas, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
Bij het inparkeren hoeft u het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor u uit. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen navigatiesysteem. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing houden zicht op de dode hoeken achter u. Te weinig afstand tot de achterligger? Het systeem geeft direct een signaal. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Extra opties op deze auto zijn: DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en boordcomputer.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrigeert. In druk verkeer en onoverzichtelijke situaties helpt het accident avoidance system mee om een aanrijding te vermijden. De auto is ook uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een proefrit te maken.
= Bedrijfsinformatie =
Momenteel hebben wij een Handelsactie waarbij we werken met scherpe, vaste zo meeneemprijzen. Inruil is daarbij zeker mogelijk maar tegen handelsprijzen. Heeft u vragen over deze of een van onze andere occasions? Neemt u dan contact op met ons verkoopteam, zij zijn te bereiken op tel. 0321-337296. U kunt ook een mail sturen naar verkoop@flevomobiel.nl. Wij zijn u graag van dienst!
Bij de aankoop van een auto gaat het niet alleen om de auto zelf, minstens zo belangrijk is de service en garantie. Wij weten bij Flevo Mobiel als geen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai IONIQ | Nu verder
In 2020 zullen vele merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren. Vanaf dat jaar gelden nieuwe belastingregels en daarom wachten veel autofabrikanten met de introductie van elektrische auto's tot 2020. Hyundai daarentegen biedt al enige jaren elektrische auto's aan en wil op die manier een voorsprong opbouwen. Daarom gaat Hyundai nu letterlijk en figuurlijk verder met de IONIQ voor modeljaar 2020.
![Autotest | Hyundai IONIQ Nu verder](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4203/hyundai-ioniq-ev-premium.jpg)
De Hyundai IONIQ modeljaar 2020 heeft een daadwerkelijk bereik van 310 km. De IONIQ is vlot, stil, comfortabel en compleet uitgerust. Geen opwindende auto, wel een heel verstandige keuze.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- ruim en praktisch
- zeer voordelig in gebruik
Min
- laadt minder snel op dan vorige generatie
- infotainment-systeem herstart zichzelf regelmatig
Conclusie
Net voordat andere merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren, introduceert Hyundai de tweede generatie van de IONIQ. De elektrisch aangedreven, gezinsauto van Hyundai is voorzien van een grotere accu, levert betere prestaties en kan voortaan sneller laden. In de praktijk is van die laatste twee zaken weinig te merken. De vernieuwde IONIQ voelt niet sneller, maar wel iets levendiger. Tijdens een test bij één van de snelste laadstations van Nederland (IONITY, Apeldoorn Zuid) laadde de IONIQ snel, maar lang niet zo snel als de vorige generatie van de IONIQ.
De actieradius is wel belangrijk toegenomen. Tijdens de eerste test met de IONIQ in 2016 werd 220 km op een volle accu afgelegd. Met dit model voor 2020 werd moeiteloos 310 km op een volle accu afgelegd. Om nog beter mee te gaan met de tijd communiceert de IONIQ via een app met de buitenwereld. Juist bij een elektrische auto is dat belangrijk, omdat dan op afstand kan worden gecontroleerd hoe het laadproces verloopt. Daarbij is de uitrusting rijker geworden en ook dat zorgt er voor dat de IONIQ weer een stapje verder gaat.