Hyundai Atos Spirit 1.0i SLX|Airco|Stuurbekrachting|LMV|Rijdt goed

€ 1.150,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-03-2000
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 114.127 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 40 kW (54 pk)

Hyundai Atos Spirit 1.0i SLX|Airco|Stuurbekrachting|LMV|Rijdt goed


€ 1.150,-

Algemeen

Bouwjaar 10-03-2000
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 114.127 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 40 kW (54 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Paas BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Magelhaenstraat 1
Postcode 7825 VL
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 630848 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autopaas.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: nov. 1999 - apr. 2000

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 142 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 350 x 150 x 158 cm
Wielbasis: 238 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 822 kg
Laadvermogen: 494 kg
GVW: 1.316 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 6
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal

Technisch super. lak is niet zo heel mooi meer (zie foto's)

= Bedrijfsinformatie =

KOOPZONDAG EERSTE ZONDAG VAN DE MAAND!!! 70 PREMIUM AUTO'S TEGEN SCHERPE PRIJZEN. Wilt u snel contact, meer informatie over een auto of een inruilvoorstel krijgen stuur ons dan een bericht via Whatsapp. 0682759355 MEER FOTO'S WWW.AUTOPAAS.NL

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Hyundai Atos | Van A tot Z

De naam "Atos" is ontstaan uit een woordspeling. In de Engelstalige landen was de eerste Atos bekend als "Atoz" ofwel "A to Z" ("van A tot Z"). De naam werd overal uitgesproken als "Atos" en omdat de woordgrap vrijwel alle kopers ontging, raakte Hyundai's kleine MPV bekend als "Atos". De recente facelift is echter een goede reden de auto alsnog van A tot Z te testen.

Autotest | Hyundai Atos Van A tot Z

De Hyundai Atos is een auto van uitersten. De auto is te klein voor Europeanen en de concurrentie biedt op alle vlakken een volwassener product. Voor 2003 zijn het uiterlijk en de uitrusting verbeterd

Plus

  • Vlotte en zuinige motor
  • Zeer scherpe prijs
  • Eenvoudige instap

Min

  • Ruimte valt tegen
  • Matige afwerking
  • Facelift maakt nog geen nieuwe auto

Conclusie

Een week lang rijden met de Hyundai Atos laat een verdeeld gevoel achter. De gefacelifte Atos scoort of zeer goed, of stelt echt teleur. Vooral voor lange bestuurders is de auto simpelweg te klein en dat beïnvloedt de gehele beleving. Bovendien zijn de andere mini MPV's op vrijwel alle punten volwassener: van afwerking via binnenruimte tot rijeigenschappen.

De facelift maakt de uit 2003 stammende Atos niet tot een nieuwe auto, maar heeft vooral het uiterlijk en de uitrusting goed gedaan. Daarbij is de nieuwe motor vlot en zeer zuinig. Het sterkste punt van de Atos is daarom het sterkste punt van iedere Hyundai: een zeer scherpe prijs.

Deel deze advertentie