Bouwjaar | 16-03-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.694 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-03-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.694 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Zelissen Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Milieuparkweg 14 |
Postcode | 6136 KP |
Plaats | Sittard |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53757977 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodemontage-zelissen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2006 - jan. 2008
Technische informatie
Koppel: 97 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,8 s
Topsnelheid: 146 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 357 x 153 x 161 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 859 kg
Laadvermogen: 477 kg
GVW: 1.336 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Een kleine auto met de kwaliteit en prestaties van een grote bak. Deze Hyundai Atos is een heerlijke reisgezel in de stad, maar ook krachtig en sportief op de snelweg. Met deze auto is een pittige rijstijl mogelijk, terwijl de motor toch spaarzaam met brandstof omgaat. Bij de uitrusting van deze Hyundai horen onder meer getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor en bumpers in carrosseriekleur.
geen airco
Nieuwe koppeling
Wilt u met deze Hyundai Atos een proefrit maken? Bel of mail ons dan nu voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Al onze occasions worden afgeleverd met een nieuwe apk, afleveringsbeurt en 3 maanden garantie
Zolang een voertuig op internet geadverteerd staat is deze beschikbaar.
Graag maken wij tijd voor onze klanten via de telefoon en zullen wij helaas niet reageren op info via de mail.
WIJ GEVEN GEEN INFO PER MAIL APP EN OF DE TELEFOON OVER DE LAAGSTE PRIJS!!!!
Financiering mogelijk via DTC Lease (vraag naar de voorwaarden)
Inruil mogelijk in overleg en tegen eerlijke handelsprijzen.
Informeer altijd voor dat u ons bezoekt of de auto van uw belangstelling nog aanwezig is om teleurstelling te voorkomen. Wij zijn ook op Feestdagen en zondagen en avonds open na telefonische afspraak.
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk
en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten in de advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Atos | Van A tot Z
De naam "Atos" is ontstaan uit een woordspeling. In de Engelstalige landen was de eerste Atos bekend als "Atoz" ofwel "A to Z" ("van A tot Z"). De naam werd overal uitgesproken als "Atos" en omdat de woordgrap vrijwel alle kopers ontging, raakte Hyundai's kleine MPV bekend als "Atos". De recente facelift is echter een goede reden de auto alsnog van A tot Z te testen.
De Hyundai Atos is een auto van uitersten. De auto is te klein voor Europeanen en de concurrentie biedt op alle vlakken een volwassener product. Voor 2003 zijn het uiterlijk en de uitrusting verbeterd
Plus
- Vlotte en zuinige motor
- Zeer scherpe prijs
- Eenvoudige instap
Min
- Ruimte valt tegen
- Matige afwerking
- Facelift maakt nog geen nieuwe auto
Conclusie
Een week lang rijden met de Hyundai Atos laat een verdeeld gevoel achter. De gefacelifte Atos scoort of zeer goed, of stelt echt teleur. Vooral voor lange bestuurders is de auto simpelweg te klein en dat beïnvloedt de gehele beleving. Bovendien zijn de andere mini MPV's op vrijwel alle punten volwassener: van afwerking via binnenruimte tot rijeigenschappen.
De facelift maakt de uit 2003 stammende Atos niet tot een nieuwe auto, maar heeft vooral het uiterlijk en de uitrusting goed gedaan. Daarbij is de nieuwe motor vlot en zeer zuinig. Het sterkste punt van de Atos is daarom het sterkste punt van iedere Hyundai: een zeer scherpe prijs.