Bouwjaar | 01-04-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.311 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
€ 20.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.311 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sako Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hudsonweg 22 |
Postcode | 4462 HJ |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 405005 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sakocars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 241 km/u
Ledig gewicht: 1.220 kg
Wielbasis: 240 cm
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik in de stad: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 4 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Voorzien van de volgende aanpassingen
-Wide-bodykit compleet
-Isotta stuur (Origineel aanwezig!)
-Sport uitlaat systeem
-Injen cold air intake
-Dotz velgen
Auto verkeerd voor zijn bouwjaar in zeer nette staat! Onderhoudsboekje compleet Honda dealer onderhouden.
Cabrio kap recent vernieuwd!
kenteken ;GFJ-53-P
Uw mogelijkheden bij Sako Cars:
- Financiering mogelijk
- Garantiemogelijkheden
- Wij kunnen 24/7 ter plekke uw voertuig tenaamstellen.
- Aan huis levering
- Inruil altijd mogelijk!
- Betaling per pin of contant mogelijk
- Wij zijn op werkdagen geopend vanaf 9:00 tot 19:00 (later tijdstip ook mogelijk op aanvraag)
- Stuur uw inruilverzoek via marktplaats, e-mail of WattsApp 06-36136522
Trefwoorden: Audi, A4, S4, A6, S6, limousine, Stationwagen, 3.2, 4.2, 5.0, V10, RS6, RS4, S-line pakket, Proline, Pro-line, dubbel S-line, sportstoelen, 256 PK Audi A1, S1, A2, A3, S3, RS3, A4, S4, RS4, A5, S5, RS5, A6, S6, RS6, A7, S7, RS7, R8, coupe, sportback, station, variant, 1.2, 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 2.5, 3.0, 4.2, 5.0, v6, v8, v10, v12, A1, A3, S3, RS3, A4, S4, RS4, A5, S5, RS5, A6, S6, RS6, A7, S7, RS7, A8, S8, R8, R32, R36, DTM, Pro Line S, Ambition, S-line, S line, HGP Turbo, VAG, Biturbo, ABT, AMG, Brabus, Nismo, GT-R SQ5 n53 n54 twinturbo bmw power
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda S2000 | Laatste kans
"Het is beter om lief te hebben gehad en verloren, dan nooit lief te hebben gehad", is de vrije vertaling van een populaire Engelse uitspraak. Maar klopt die strekking wel? Een proefrit met de Honda S2000 moet dat uitwijzen. Deze ooit zo geliefde sportwagen gaat binnenkort namelijk uit productie, dus dit is de laatste kans voor een proefrit. Is het beter om eenmalig een Honda S2000 te hebben gereden, dan helemaal nooit?
In het jaar 2000 kwam de Honda S2000 op de markt. Als het gaat om prestaties, weggedrag en pure beleving nog steeds een topper. Inmiddels achterhaald als het gaat om veiligheid en comfort.
Plus
- sensationeel snel
- subliem weggedrag
- Japanse betrouwbaarheid
Min
- stuurwiel niet verstelbaar
- matige kwaliteit cabriokap
- passieve veiligheidsvoorzieningen achterhaald
Conclusie
De Honda S2000 gaat binnenkort uit productie. Is dit het moment om er alsnog één te bemachtigen, of is het beter om voor een modernere sportwagen te kiezen?
Als het gaat om binnenruimte, uitrusting, passieve veiligheid en de kwaliteit van de cabriokap is merkbaar dat de auto al lang meeloopt. Op deze punten doen de concurrenten het inmiddels beter.
Maar op het gebied van prestaties en weggedrag, behoort de S2000 nog steeds tot de absolute top. Daarbij onderscheidt de S2000 zich met tijdloze vormgeving, een relatief bescheiden prijskaartje en Japanse betrouwbaarheid. Het was daarom beter om eenmalig een proefrit met de S2000 te hebben gemaakt, dan helemaal nooit.