Honda Jazz 1.3 i-VTEC Trend | Incl. 12 maanden garantie | 100% dealeronderhouden | Cruise control | Airco | Radio | Automaat | Stoelverwarming | Parkeersensoren

€ 17.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-04-2018
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 20.382 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.318 cc
Vermogen 75 kW (102 pk)

Honda Jazz 1.3 i-VTEC Trend | Incl. 12 maanden garantie | 100% dealeronderhouden | Cruise control | Airco | Radio | Automaat | Stoelverwarming | Parkeersensoren


€ 17.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-04-2018
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 20.382 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.318 cc
Vermogen 75 kW (102 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van der Veen Gorredijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Badweg 20
Postcode 8401 BL
Plaats Gorredijk
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)513 - 462845 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdveenautogroep.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2017 - aug. 2018

Technische informatie
Koppel: 123 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 182 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 171 x 154 cm
Wielbasis: 253 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.605 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Autotrust garantie (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- VDVEENAUTOGROEP AFLEVERPAKKET (€ 495): - Onderhoud volgens schema - Nieuwe APK keuring - Nationale autopas - Poetsen van de auto - 25 euro brandstof - Tenaamstelling voertuig - Vrijwaren inruilauto indien van toepassing
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Autotrust garantie
- VDVEENAUTOGROEP ZEKERHEID (€ 995): - Onderhoud volgens schema - 24 maanden Autotrust garantie - Nieuwe APK keuring - Nationale autopas - Poetsen van de auto - 25 euro brandstof - Tenaamstelling voertuig - Vrijwaren inruilauto indien van toepassing
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Autotrust garantie

Innovatief design, doordachte techniek en een hoog kwaliteitsniveau zijn typische kenmerken van de Japanse automerken. Het is vermeldenswaard dat deze auto maar 20382 kilometer heeft gereden sinds 2018. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Tot de voorzieningen van deze auto behoren LED-dagrijverlichting, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en start-stopsysteem.

De parkeersensoren waarschuwen wanneer u te krap inparkeert of dat ene paaltje niet hebt gezien. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Honda zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! Met de ingebouwde airconditioning zit u altijd ontspannen achter het stuur. Deze Honda is voorzien van sportstuur met schakelpaddels, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Zoals u mag verwachten van deze Honda Jazz is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De brake assist zorgt voor een kortere remweg tijde

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda Jazz | Een eigen geluid

Er was een tijd waarin alle merken een compacte MPV, ofwel ruime gezinsauto, in het assortiment hadden. In de loop der tijd zijn die allemaal vervangen door SUV's, ofwel luxe terreinwagens die dienst doen als gezinsauto. Honda introduceert nu een nieuwe, compacte MPV. Speelt de Jazz een zwanenzang of zet Honda de toon?

Autotest | Honda Jazz Een eigen geluid

Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon of zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.

Plus

  • zeer ruim
  • vlot en zuinig
  • superslimme virtuele assistent

Min

  • klokken onleesbaar bij volle zon
  • geen dodehoek-detectie
  • weinig harmonieuze vormgeving

Conclusie

Zet de Honda de toon door een MPV te introduceren op het moment dat alle andere merken SUV's inzetten als gezinsauto? Ja en nee. De Jazz bewijst dat een MPV zeker bestaansrecht heeft. De Jazz is ruimer en praktischer dan zowel traditionele hatchbacks als de nu zo populaire SUV's. Daar staat tegenover dat de vormgeving weinig aansprekend is. Dat geldt niet alleen voor de buitenzijde, maar ook voor de weergave van informatie op de beeldschermen.

Op het gebied van aandrijving is de Jazz modern. De hybride-aandrijving zorgt voor meer comfort, prima prestaties en een bescheiden verbruik. Andere auto's in deze prijsklasse bieden alleen conventionele motoren of een veel eenvoudigere vorm van hybride-aandrijving ("mild hybrid"). Het weggedrag is goed, maar niet uitgesproken.

Samenvattend: Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon en kostbare en veelal zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.

Deel deze advertentie