Bouwjaar | 24-07-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 227.488 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 4.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-07-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 227.488 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf AJO B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lutterveldweg 2 |
Postcode | 4005 LD |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 619153 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ajo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2008 - 2011
Technische informatie
Koppel: 114 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Lengte: 390 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.022 kg
Laadvermogen: 498 kg
GVW: 1.520 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis: Geldige APK en overschrijvingskosten
De prijs is rijklaar (inclusief apk t/m 8 mei 2025 en kosten voor tenaamstelling)
Autobedrijf AJO BV is in 1976 opgericht en vanaf 1987 Suzukidealer voor Tiel en omstreken. Naast de verkoop van nieuwe Suzuki's hebben wij ook een ruim aanbod van (jonge) occasions Suzuki`s en overige merken. Alle auto`s zijn rijklaar geprijsd, dus GEEN afleverkosten. Wij ontmoeten u graag in ons bedrijf en willen voor u iets betekenen in uw mobiliteitsbehoefte. Met vriendelijke groeten, Jacco van Ewijk en Roald Keijser. telefoon 0344-619153
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Jazz | Een eigen geluid
Er was een tijd waarin alle merken een compacte MPV, ofwel ruime gezinsauto, in het assortiment hadden. In de loop der tijd zijn die allemaal vervangen door SUV's, ofwel luxe terreinwagens die dienst doen als gezinsauto. Honda introduceert nu een nieuwe, compacte MPV. Speelt de Jazz een zwanenzang of zet Honda de toon?
Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon of zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.
Plus
- zeer ruim
- vlot en zuinig
- superslimme virtuele assistent
Min
- klokken onleesbaar bij volle zon
- geen dodehoek-detectie
- weinig harmonieuze vormgeving
Conclusie
Zet de Honda de toon door een MPV te introduceren op het moment dat alle andere merken SUV's inzetten als gezinsauto? Ja en nee. De Jazz bewijst dat een MPV zeker bestaansrecht heeft. De Jazz is ruimer en praktischer dan zowel traditionele hatchbacks als de nu zo populaire SUV's. Daar staat tegenover dat de vormgeving weinig aansprekend is. Dat geldt niet alleen voor de buitenzijde, maar ook voor de weergave van informatie op de beeldschermen.
Op het gebied van aandrijving is de Jazz modern. De hybride-aandrijving zorgt voor meer comfort, prima prestaties en een bescheiden verbruik. Andere auto's in deze prijsklasse bieden alleen conventionele motoren of een veel eenvoudigere vorm van hybride-aandrijving ("mild hybrid"). Het weggedrag is goed, maar niet uitgesproken.
Samenvattend: Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon en kostbare en veelal zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.