Bouwjaar | 12-03-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.358 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 13.944,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-03-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.358 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thomas |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groenteweg 42a |
Postcode | 2525 JT |
Plaats | 's-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 3899852 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfthomas.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2015 - okt. 2018
Technische informatie
Koppel: 155 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 177 x 161 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.220 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
MOOIE AUTO RIJDT ZEER GOED.....
AUTO IS ZEER GOED ONDERHOUDEN ZIE HISTORIE.....
AUTO HEEFT EEN DISTRIBUTIEKETTING......
AUTO HEEFT NAVIGATIE CAMERA TELEFOON CRUISECONTROL ELECTRISCH PANORAMADAK ETC......
AUTOMAAT RIJDT ZEER GOED........
Het is een praktische avonturier, deze Honda HR-V, een auto die in alle situaties zijn mannetje staat. In deze SUV vindt u een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Licht en luchtpartijen: u krijgt ze bijgeleverd dankzij het glazen panoramadak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.
Een handige optie is de achteruitrijcamera. Achteruitrijden, inparkeren en manoeuvreren gaat gemakkelijker dan ooit. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Op een rustige weg komt de cruise control helemaal tot z'n recht. Met navigatiesysteem, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze Honda helemaal compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Honda u om veiliger te rijden. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. Forward collision warning is een automatisch waarschuwingssysteem dat direct in werking treedt bij gevaar voor een kop-staartbotsing. U bent mede dankzij hill hold functie en autonoom remsysteem steeds veilig onderweg.
Er is ook een tellerrapport van Nationale Autopas, dat geeft u zekerheid over de kilometerstand van deze
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda HR-V | Zo slim als nodig, zo eenvoudig als mogelijk
De Honda HR-V is een gemiddeld grote SUV die dankzij doordachte ergonomie en hybride-aandrijving net even slimmer is dan de gemiddelde gezinsauto. Geen revolutie, wel moeiteloze vooruitgang.
Plus
- slimme Magic Seats
- vlot, comfortabel en zuinig
- prima weggedrag
Min
- motor onrustig na koude start
- toont nauwelijks innovatie
- geen ruimte voor voet onder voorstoel
Conclusie
Is de Honda HR-V slimmer dan een doorsnee SUV? Het antwoord op die vraag is een voorzichtig "ja". Weliswaar weet Honda de HR-V op ieder punt een eigen karakter te geven. Tegelijkertijd is duidelijk dat Honda nooit het achterste van de tong laat zien, want het merk heeft in het verleden laten zien tot veel meer in staat te zijn.
Wat Honda heeft gedaan is bestaande techniek doorontwikkelen in een eigen richting. Zo heeft het merk al 20 jaar (!) ervaring met hybrideaandrijving. Die techniek is verder verfijnd en wordt nu bovendien standaard toegepast, terwijl het voorheen een optie was op het topmodel of helemaal niet leverbaar was. Dankzij de "Magic Seats" weet de HR-V vrachtjes te vervoeren die voor andere SUV's onmogelijk zijn, maar ook dit concept biedt Honda al jaren in ongewijzigde vorm aan. De uitrusting is modern en compleet, zodat de HR-V lange tijd mee kan zonder aanpassingen.
Kortom: de Honda HR-V is absoluut geen baanbrekende auto waarmee Honda de markt zal veroveren of de wereld kan veranderen. Honda heeft simpelweg gedaan wat nodig is om te concurreren: de HR-V is zo slim als nodig en zo eenvoudig als mogelijk.