Bouwjaar | 10-05-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.001 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 4.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-05-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.001 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoHuisLimburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksweg Zuid 90-100 |
Postcode | 6134 AD |
Plaats | Sittard |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28336597 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuislimburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 181 x 161 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.418 kg
Laadvermogen: 552 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
AutoHuisLimburg is specialist in de verkoop van kwalitatief hoogwaardige tweedehands auto's. Inruil is mogelijk en wij hanteren geen afleverings/ rijklaar kosten. Bij vragen staan wij u graag van maandag t/m zondag te woord.
Voor verdere informatie kunt u ook onze website bezoeken.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn enkel geopend op afspraak.
E-mails met vragen als "wat is de laagste prijs" en "is deze auto nog beschikbaar" worden niet beantwoord. Zolang de advertentie online staat is de auto beschikbaar. Wij ruilen elke auto in, ongeacht de leeftijd en kilometerstand. Voor een indicatie van de inruilwaarde stuur ons ajb de foto's van de in te ruilen auto op onderstaande nummer.
Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar via de telefoon en email. Uiteraard bent u ook altijd welkom om een Whatsapp berichtje te sturen op nummer 06 28 33 65 97.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda FR-V | Voor echte mannen?
"Hoe groter de luidsprekers, hoe mooier de huiskamer" en "een romantische avond is een goeie DVD en een zak chips". Met dergelijke reclamespotjes prijst Honda de nieuwe FR-V aan als MPV voor echte mannen. Het lijkt tegenstrijdig, want een brave familieauto is nu niet bepaald het toppunt van mannelijkheid. Is de Honda FR-V de uitzondering die de regel bevestigt?
Honda prijst de FR-V aan als MPV voor mannen. Deze gezinsauto staat namelijk bol van de technische innovaties en dat spreekt mannen aan. Ruim, praktisch en toch leuk om te rijden.
Plus
- Slim concept / zeer ruim
- Uitstekend weggedrag
- Fraaie vormgeving interieur
Min
- Mag stiller
- Minder geschikt voor zeer kleine kinderen
Conclusie
Is de Honda FR-V de MPV voor echte mannen? In ieder geval heeft de nieuwkomer het uiterlijk en de prestaties mee. Dat laatste is te danken aan Honda's VTEC techniek waarmee de auto goed presteert en toch zuinig met brandstof omgaat. De prestaties worden ook vertaald in een prima weggedrag, iets wat bij andere MPV's nog wel eens te wensen over laat. Want hoe de FR-V ook is vermomd: in essentie blijft het een familieauto.
De bijzondere opstelling van 3+3 in plaats van 2+2+2 stoelen heeft voor- en nadelen. Met baby's in (niet Isofix) kinderzitjes is de FR-V minder handig. Ook de oplopende raamlijn achterin betekent minder zicht voor kleine kinderen en manoeuvrerende bestuurders.
Zodra de passagiers het kinderzitje zijn ontgroeid, is de FR-V in veel gevallen juist in het voordeel boven de conventionele MPV. In tegenstelling tot een moeilijk bereikbare 2e achterbank, zijn alle stoelen eenvoudig bereikbaar. De hoofd- en beenruimte is bovendien veel beter dan die van noodplekken achterin. Ook de communicatie tijdens een rit is veel prettiger in 3+3 opstelling. Bovendien blijft ook met zes personen een bruikbare bagageruimte beschikbaar. Daarom is de Honda FR-V een MPV voor echte mannen als die mannen zorgzame vaders zijn die hechten aan veiligheid, rijplezier en ruimte voor hun gezin.