Bouwjaar | 04-03-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.200 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 113 kW (154 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-03-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.200 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 113 kW (154 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van der Poel B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Absdaalseweg 41 |
Postcode | 4561 GE |
Plaats | Hulst |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)114 - 314485 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdpoel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 220 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 185/60 R16
Bandenmaat achter: 205/55 R16
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 389 x 175 x 151 cm
Wielbasis: 253 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.495 kg
Laadvermogen: 375 kg
GVW: 1.870 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 36 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 6.6 kW, 43 km actieradius per uur, compleet vol in 9 uur en 51 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 245 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 36 minuten
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 17,2 l/100km (1 op 5,8)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,136363636364 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1): Onderhoudsbeurt. APK keuring. Poetsen. Halve tank brandstof. Healthcheck.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda e | De Honda van de toekomst
Toen Honda het concept voor een elektrische compacte auto presenteerde tijdens de Internationale Autotentoonstelling van Frankfurt in 2017, was het meteen de ster van de show. Niet alleen het innemende uiterlijk, maar ook de unieke ergonomie en de geavanceerde techniek wisten indruk te maken. Bovendien was de timing goed, want de vraag naar elektrische auto's groeide destijds sterk en nu de auto daadwerkelijk te koop is, is de vraag naar elektrische auto's groter dan ooit tevoren. Is de "e" de auto waarmee Honda zichzelf weer op de kaart zet als volumemerk?
De Honda e is een kleine elektrische auto met de uitrusting en het comfort van een grote auto. Alleen de stevige prijs en de beperkte actieradius staan een doorslaand succes in de weg.
Plus
- doordachte ergonomie
- gedurfd concept
- heel veel rijplezier
Min
- beperkte actieradius
- kleine bagageruimte
- stevige prijs
Conclusie
Zal de "e" Honda op de kaart zetten als volume-merk? Bij een auto die de uitstraling en aaibaarheid heeft van een pandabeer is het moeilijk om kritiek te leveren, maar toch is het antwoord "nee". Het concept klopt namelijk niet. De "e" is ingericht als een gerieflijke huiskamer en de rijke uitrusting nodigt samen met de uitstekende rijeigenschappen uit tot lange ritten en intensief gebruik. En dat is exact waar de "e" niet geschikt voor is!
Daarbij klopt de prijs niet. Als de "e" 100 km meer op een accu had kunnen afleggen of enkele duizenden euro's minder had gekost, dan had Honda een regelrecht verkoopsucces in huis gehad. Nu spreekt de "e" slechts liefhebbers aan die vallen voor de unieke stijl, het levendige weggedrag, de vernieuwende ergonomie en de exclusiviteit. Voor de echte doorbraak is het daarom hopen op een facelift, want de "e" heeft het absoluut in zich om de Honda van de toekomst te worden.