Honda E Advance 17

€ 25.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-03-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 14.200 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 113 kW (154 pk)

Algemeen

Bouwjaar 04-03-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 14.200 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 113 kW (154 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Van der Poel B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Absdaalseweg 41
Postcode 4561 GE
Plaats Hulst
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)114 - 314485 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdpoel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 220 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 185/60 R16
Bandenmaat achter: 205/55 R16

Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 145 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 389 x 175 x 151 cm
Wielbasis: 253 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.495 kg
Laadvermogen: 375 kg
GVW: 1.870 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 36 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 6.6 kW, 43 km actieradius per uur, compleet vol in 9 uur en 51 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 245 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 36 minuten

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 17,2 l/100km (1 op 5,8)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,136363636364 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1): Onderhoudsbeurt. APK keuring. Poetsen. Halve tank brandstof. Healthcheck.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda e | De Honda van de toekomst

Toen Honda het concept voor een elektrische compacte auto presenteerde tijdens de Internationale Autotentoonstelling van Frankfurt in 2017, was het meteen de ster van de show. Niet alleen het innemende uiterlijk, maar ook de unieke ergonomie en de geavanceerde techniek wisten indruk te maken. Bovendien was de timing goed, want de vraag naar elektrische auto's groeide destijds sterk en nu de auto daadwerkelijk te koop is, is de vraag naar elektrische auto's groter dan ooit tevoren. Is de "e" de auto waarmee Honda zichzelf weer op de kaart zet als volumemerk?

Autotest | Honda e De Honda van de toekomst

De Honda e is een kleine elektrische auto met de uitrusting en het comfort van een grote auto. Alleen de stevige prijs en de beperkte actieradius staan een doorslaand succes in de weg.

Plus

  • doordachte ergonomie
  • gedurfd concept
  • heel veel rijplezier

Min

  • beperkte actieradius
  • kleine bagageruimte
  • stevige prijs

Conclusie

Zal de "e" Honda op de kaart zetten als volume-merk? Bij een auto die de uitstraling en aaibaarheid heeft van een pandabeer is het moeilijk om kritiek te leveren, maar toch is het antwoord "nee". Het concept klopt namelijk niet. De "e" is ingericht als een gerieflijke huiskamer en de rijke uitrusting nodigt samen met de uitstekende rijeigenschappen uit tot lange ritten en intensief gebruik. En dat is exact waar de "e" niet geschikt voor is!

Daarbij klopt de prijs niet. Als de "e" 100 km meer op een accu had kunnen afleggen of enkele duizenden euro's minder had gekost, dan had Honda een regelrecht verkoopsucces in huis gehad. Nu spreekt de "e" slechts liefhebbers aan die vallen voor de unieke stijl, het levendige weggedrag, de vernieuwende ergonomie en de exclusiviteit. Voor de echte doorbraak is het daarom hopen op een facelift, want de "e" heeft het absoluut in zich om de Honda van de toekomst te worden.

Deel deze advertentie