Honda E Advanc-Pakt

€ 29.539,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 10.500 km
Deuren 4
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 113 kW (154 pk)

Honda E Advanc-Pakt


€ 29.539,-

Algemeen

Bouwjaar 2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 10.500 km
Deuren 4
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 113 kW (154 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DAS Import
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rechte Tocht 4
Postcode 1507 BZ
Plaats Zaandam
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 0883777 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dasimport.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

De op deze pagina getoonde auto staat niet bij ons te koop. Das Import bemiddelt bij de aankoop en verzorgt daarnaast de invoer en registratie. U dient rekening te houden met onderstaande overeenkomsten en betaalstromen.

Aankoop auto in Duitsland
Vanwege zaken als garantie, juridische positie en lagere BTW kunt u doorgaans het beste zelf de auto in Duitsland aanschaffen. Wanneer u gebruikt maakt van onze dienst 'transport en aankoopafwikkeling' zullen wij dit aankoopproces volledig begeleiden en voor u faciliteren. U zult uiteindelijk rechtstreeks een overeenkomst aangaan met de Duitse dealer voor de aanschaf van de auto. De betaling van de auto doet u tevens rechtstreeks aan de Duitse dealer.

Auto import service + rest-BPM
Voor onze dienstverlening en de rest-BPM komen wij een vaste totaalprijs met u overeen waarvoor wij de afgesproken dienstverlening verrichten en de te importeren auto op Nederlands kenteken leveren. Alle afspraken leggen wij over en weer vast in een overeenkomst van opdracht. Hierdoor weet u vooraf exact waar u aan toe bent en komt u nooit voor verrassingen te staan. Eventuele risico's op naheffingen liggen volledig bij ons.

N.B. we zijn hierbij uitgegaan van de CO2-uitstoot zoals vermeld in de advertentie en een geschatte nieuwprijs, fouten (bijv. in de advertentie) kunnen invloed hebben op dit bedrag of op andere wijze van belang zijn. Vraag ons altijd om een extra controle voordat u een auto aanschaft.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda e | De Honda van de toekomst

Toen Honda het concept voor een elektrische compacte auto presenteerde tijdens de Internationale Autotentoonstelling van Frankfurt in 2017, was het meteen de ster van de show. Niet alleen het innemende uiterlijk, maar ook de unieke ergonomie en de geavanceerde techniek wisten indruk te maken. Bovendien was de timing goed, want de vraag naar elektrische auto's groeide destijds sterk en nu de auto daadwerkelijk te koop is, is de vraag naar elektrische auto's groter dan ooit tevoren. Is de "e" de auto waarmee Honda zichzelf weer op de kaart zet als volumemerk?

Autotest | Honda e De Honda van de toekomst

De Honda e is een kleine elektrische auto met de uitrusting en het comfort van een grote auto. Alleen de stevige prijs en de beperkte actieradius staan een doorslaand succes in de weg.

Plus

  • doordachte ergonomie
  • gedurfd concept
  • heel veel rijplezier

Min

  • beperkte actieradius
  • kleine bagageruimte
  • stevige prijs

Conclusie

Zal de "e" Honda op de kaart zetten als volume-merk? Bij een auto die de uitstraling en aaibaarheid heeft van een pandabeer is het moeilijk om kritiek te leveren, maar toch is het antwoord "nee". Het concept klopt namelijk niet. De "e" is ingericht als een gerieflijke huiskamer en de rijke uitrusting nodigt samen met de uitstekende rijeigenschappen uit tot lange ritten en intensief gebruik. En dat is exact waar de "e" niet geschikt voor is!

Daarbij klopt de prijs niet. Als de "e" 100 km meer op een accu had kunnen afleggen of enkele duizenden euro's minder had gekost, dan had Honda een regelrecht verkoopsucces in huis gehad. Nu spreekt de "e" slechts liefhebbers aan die vallen voor de unieke stijl, het levendige weggedrag, de vernieuwende ergonomie en de exclusiviteit. Voor de echte doorbraak is het daarom hopen op een facelift, want de "e" heeft het absoluut in zich om de Honda van de toekomst te worden.

Deel deze advertentie