Bouwjaar | 08-01-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.088 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.354 cc |
Vermogen | 122 kW (166 pk) |
€ 13.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.088 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.354 cc |
Vermogen | 122 kW (166 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto van der Krogt |
Contactpersoon | A.A.M. van der Krogt |
Adres | De Vierde Hoeve 31 |
Postcode | 2676 CP |
Plaats | Maasdijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24566786 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanderkrogt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/60 R18
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 182 x 168 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.566 kg
Laadvermogen: 514 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 225 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik in de stad: 13,1 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Honda liefhebbers opgelet, afkomstig van tweede eigenaar, een nieuw in Nederland geleverde Honda CR-V voorzien van de soepele 2.4 motor. Auto is voorzien van 4WD en automaat !!! Zowel van binnen als van buiten verkeerd deze auto in prima staat. Auto is o.a. voorzien van audio, airco, cruise control, 4 WD, centrale portier vergrendeling, LM velgen, stoel verwarming en lederen bekleiding. APK geldig t/m 13 september 2025. Boekjes en reservesleutel zijn aanwezig. Auto is klaar voor aflevering, staat op nieuwe 4 seizoenen banden en heeft recent een onderhoudsbeurt gehad. Deze Honda motor is voorzien van een onderhoudsvrije distributieketting. Wij zijn lid van de stichting Nationale Auto Pas. Vraag naar de inruilmogelijkheden, elke aankoopkeuring mogelijk. Rijklaarprijs inclusief tenaamstelling, u betaalt GEEN afleveringskosten !!!!! PIN aanwezig. Bezoeken kan vrijwel altijd maar wel op afspraak, graag vooraf even bellen omdat wij niet altijd aanwezig zijn. Vraag ook naar onze VOORDELIGE autoverzekeringen. Altijd 50 occasions op voorraad.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!