Bouwjaar | 10-03-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.240 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 12.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-03-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.240 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | UniekWagentje.NL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sportlaan 171 |
Postcode | 7691 BK |
Plaats | Bergentheim |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36323282 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.uniekwagentje.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: dec. 2006 - mrt. 2010
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 187 x 168 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 193 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Veelzijdigheid en doordacht design staan aan de basis van deze ruime Honda CR-V. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Van binnen is deze Honda CR-V mooi uitgevoerd met een classy lederen interieur. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Onderweg heeft u extra veel te zien dankzij het glazen panoramadak. Met de krachtige xenonverlichting heeft u optimaal zicht in het donker. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, dakdraagsysteem, getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.
Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem kunt u bedienen vanaf het stuur. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Honda zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Een constante snelheid is goed voor de ontspanning onderweg, en de cruise control zorgt ervoor. Deze Honda is voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer.
Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze Honda CR-V. Bel of mail ons nu voor een afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!