Bouwjaar | 05-08-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.931 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-08-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.931 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wolsma Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dahliastraat 27A |
Postcode | 7641 VZ |
Plaats | Wierden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22123268 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wolsmaautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2006
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4635 x 1785 x 1835 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.497 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.597 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 221 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik in de stad: 12,3 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
* ZEER NETTE HONDA CR-V 2.0I ES 4X4 AUTOMAAT
* BOUWJAAR 2006
* 246000 KM
* APK TOT 18-08-2025
* NIEUWE APK IN OVERLEG
* STUURBEKRACHTIGING
* CENTRALE VERGRENDELING
* AIRCO
* BOARDCOMPUTER
* ELEK RAMEN
* ELEK SPIEGELS
* AUTOMAATPOOK OP DASHBORD
* AIRBAGS
* RADIO/CD SPELER
* MULTIFUNCTIONEEL STUUR
* CRUISE CONTROL
* GETINT GLAS
* ARMSTEUNEN
* NETTE STOFFEN BEKLEDING
* 4 HOOFDSTEUNEN
* PDC (PARKEERHULP)
* BEKERHOUDERS
* VERWARMDE BUITENSPIEGELS
* VERSTRALERS
* ARMSTEUN ACHTER
* EXTRA SET WINTERBANDEN
* ESO
* BUMPERS IN KLEUR
* SPIEGELS IN KLEUR
* DAKRAILS
* WHEELCOVER
* TREKHAAK (1500 KG TREKVERMOGEN)
* SIDEBARRS
* LICHT METALEN VELGEN
* ACHTERRUITENWISSER
* KOPLAMPSPROEIERS
* ABS
* BEL VOOR EEN AFSPRAAK 0622-123268
* OPENINGSTIJDEN VAN MAANDAG TOT VRIJDAG VAN 10.00 TOT 17.00 UUR
ZATERDAGS VAN 10 TOT 14.00 UUR
ZONDAGS GESLOTEN
* OF MAIL VOOR EEN AFSPRAAK NAAR WOLSMAAUTOS@GMAIL.COM
* WOLSMA AUTOS
* DAHLIASTRAAT 27A
* 7641 VZ WIERDEN
* TEL 0622-123268
= Bedrijfsinformatie =
* BEL VOOR VERDERE INFO OF EEN AFSPRAAK GRAAG BELLEN VOORDAT U KOMT SOMS ZIJN WIJ ONDERWEG.
* KIJK VOOR MEER FOTOS OP WWW.WOLSMAAUTOS.NL
* OOK VOOR DIVERSE SETS SPORTVELGEN EN ONDERDELEN
* WWW.WOLSMAAUTOS.NL ONDER ONDERDELEN EN DIVERSEN
* TEVENS AUTOS TE KOOP GEVRAAGD WWW.WOLSMAAUTOS.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!