Bouwjaar | 11-10-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.588 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-10-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.588 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Streppel |
Contactpersoon | M. Streppel / D. Streppel |
Adres | Rondeboslaan 5b |
Postcode | 9936 BJ |
Plaats | Farmsum |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)596 - 632202 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autostreppel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
CRV van 1e eigenaar !
Alle Service beurten uitgevoerd.
Door ons als nieuw verkocht !
Incl. Garantie.
Incl. nieuwe Apk
Honda CR-V 2.0i Elegance Youngtimer regeling
- Kenteken: 05-XV-GK
- Merk: Honda
- Model: CR-V
- APK tot: 17-06-2025
- Tellerstand: 210588 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1998 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R20A2
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1504 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 8.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Hoogte: 1675 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 85,- per maand
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaal-/micakleur
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Prijs is Rijklaar .
- Sportvelgen
- Trekhaak
Infotainment
- Audio installatie
- Audioinstallatie met CD-speler
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco (automatisch)
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Stuur verstelbaar
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Autobedrijf Streppel
Rondeboslaan 5b
9936 BJ Farmsum
0596-632202
info@autostreppel.nl
www.autostreppel.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!