Bouwjaar | 04-01-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.345 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 11.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.345 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rojax Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hunneperkade 9 |
Postcode | 7418 BV |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11202870 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rojaxautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 182 x 168 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 193 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Aangeboden door Rojax Automotive.
Een zeer mooie en keurig bij de dealer onderhouden Honda CR-V met een nieuwe apk.
De auto rijd en schakelt goed en vertoont dan ook geen gebreken.
Ook heeft de auto de nodige opties zoals: Cv op afstand, Lichtmetalen Velgen, Trekhaak, Camera, Klimaat controle, Cruise controle, Bearlock slot en nog meer.
De laatste onderhoudsbeurt is gedaan bij 168.000 op 03-2024.
Onderhoudsboekjes, facturen, 2 sleutels en Nap zijn aanwezig.
U rijdt deze auto al vanaf € 171,- p/m.
Uw auto inruilen is mogelijk, via whatsapp of onze website kunt u gemakkelijk uw huidige auto aan ons aanbieden.
Voordat wij de auto adverteren wordt de auto eerst getest op eventuele gebreken, en daarna voorzien van een nieuwe apk.
Ook worden de vloeistoffen gecontroleerd en eventueel ververst.
Tot slot wordt de auto schoongemaakt of professioneel gepoetst.
De auto's staan altijd rijklaar en kunnen dan ook gelijk mee zonder extra afleveringskosten.
Altijd even bellen voordat u komt, aangezien wij geen auto's reserveren.
Rojax Automotive is gevestigd op het adres
Hunneperkade 9 7418BV in Deventer.
Tel: 06-11202870
Email: rojaxautomotive@gmail.com
Website: www.rojaxautomotive.nl
Met vriendelijke groet Hans
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!