Bouwjaar | 09-04-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.030 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-04-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.030 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Averesch Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fuutweg 14 |
Postcode | 7442 CL |
Plaats | Nijverdal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23056669 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | avereschautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Honda CR-V 2.0i Comfort
- Kenteken: GFJ-30-F
- Merk: Honda
- Model: CR-V
- APK tot: 09-04-2025
- Tellerstand: 99030 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1998 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R20A2
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1504 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 8.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Hoogte: 1675 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Sportvelgen
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Elektrische ramen voor en achter
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Deze zeer nette Honda CRV AUTOMAAT hebben wij kunnen inkopen van de eerste eigenaar uit Belgie.
De auto is voorzien van 2 nieuwe banden, nieuwe remblokken, en groot onderhoud.
Dus een auto voor nog veel jaren rijplezier, zeker gezien de km stand van 99132 km
Averesch Auto's
Fuutweg 14
7442CL Nijverdal
0623056669
info@avereschautos.nl
avereschautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!