Bouwjaar | 17-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 94.541 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.993 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 94.541 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.993 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | René Haafkes Keuzes |
Contactpersoon | René Haafkes |
Adres | Esrein 63 |
Postcode | 7553 CX |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51851045 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.renehaafkes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2023
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Tankinhoud: 57 liter
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 460 x 186 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.585 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.240 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: zwart leer, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudshistorie:
- 12-07-2024 (91.347 km): transmissie vloeistof vervangen
- 27-07-2023 (69.320 km): carrosserie inspectie
- 15-09-2022 (50.081 km): carrosserie inspectie
- 24-09-2021 (33.272 km): carrosserie inspectie
- 03-09-2020 (18.250 km): kleine beurt
- 08-01-2020 (16 km): Afleveringsbeurt
Aantal eigenaren: 2
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Garantie (zonder meerprijs): Wettelijke garantie
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rene Haafkes
Deze auto is schadevrij en perfect onderhouden door de huidige eigenaresse. Geleverd en onderhouden door door de officiële Honda dealer. Aantoonbaar. Zuinig in brandstof gebruik door de hybride techniek.
Compleet uitgerust:
- panorama dak,
- parkeersensoren,
- Trekhaak afneembaar,
- lm velgen,
- centrale vergrendeling,
- navigatie,
- etc.etc.
Het kopen met garantie is mogelijk via Autotrust. Autotrust is een garantieverzekeraar. Voor de voorwaarden verwijzen wij u naar:
www.autotrust.nl
Het inruilen van een andere auto op basis van handelaars condities is mogelijk.
Meerdere foto's beschikbaar. Wilt u ons een een mail sturen? U kunt ze ook bekijken op www.renehaafkes.nl onder occasions.
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan fouten in tekst, optie- en accessoirelijst.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!