Honda CR-V 2.0 e:HEV Elegance | VOORRAAD VOORDEEL ¤ 2.500,- | DIRECT RIJDEN |

€ 55.180,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-12-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.993 cc
Vermogen 109 kW (148 pk)

Honda CR-V 2.0 e:HEV Elegance | VOORRAAD VOORDEEL ¤ 2.500,- | DIRECT RIJDEN |


€ 55.180,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-12-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.993 cc
Vermogen 109 kW (148 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Adrie Jonk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Newtonstraat 34-40
Postcode 1446 VR
Plaats Purmerend
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)299 - 469900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.adriejonk.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023

Technische informatie
Koppel: 189 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 57 liter
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 194 km/u
Ledig gewicht: 1.754 kg
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie: 72 maanden

Beschikbare afleverpakketten:
- Rijklaar pakket (GEEN bijkomende kosten) (inbegrepen): Deze auto wordt rijklaar aan u afgeleverd inclusief alle afleveringskosten.
- Adrie Jonk Luxe afleverpakket (€ 395 meerprijs):
Optioneel een luxe afleverpakket! 

Bestaat uit; Waxguard behandeling, Volle tank brandstof, Luxe kentekenplaten

NIEUW | VOORRAAD VOORDEEL € 2.500,- | DIRECT RIJDEN |


DIT BETREFT EEN NIEUWE AUTO ZONDER KENTEKEN.
Deze auto is op voorraad....U kan snel rijden! 

Normale verkoopprijs € 57.680,- nu met € 2.500,- voordeel voor € 55.180,- 

Prijs is een rijklaarprijs,  geen bijkomende kosten!!! 


De vooruitstrevende hybride aandrijflijn van deze auto geeft vandaag al antwoord op de belangrijke vragen van morgen. We hebben het hier over een nieuwe auto, hij is nu direct leverbaar. Elektrisch rijden: zuinig, goedkoop en schoon. Maar soms net wat beperkt als het gaat om afstand. Daarom heeft deze hybride Honda CR-V zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor. Als dat geen perfecte combi is! Het stijlvolle lederen interieur geeft deze Honda CR-V net dat beetje extra. Deze Honda CR-V legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Vergezichten krijgen een extra dimensie door het glazen panoramadak. Als de 'r' in de maand zit, komt zo'n verwarmd stuurwiel als geroepen! De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, aluminium dakrailing, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

In één oogopslag zijn alle vitale functies afleesbaar dankzij het digitale dashboard. Wat een gemak, die achteruitrijcamera. Alles in beeld zonder capriolen. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Rijden-stilstaan, rijden-stilstaan. Niks is irritanter en vermoeiender dan filerijden. Daar heeft deze Honda CR-V een oplossing voor: de file assistent, die met radarmeting permanent het tempo aanpast op de voorligger. Zelfs als die stopt. Deze Honda CR-V is 'connected'. Belangrijke functies worden permanent gemeten en zijn uit te lezen via een speciale app, ook op afstand. Met navigatiesysteem, kruisend verkeer det

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda CR-V | Verstand komt met de jaren

Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?

Autotest | Honda CR-V Verstand komt met de jaren

De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.

Plus

  • comfortabel
  • zeer ruim, ook achterin

Min

  • fors verbruik 1.5 liter motor
  • achterklep opent niet hoog genoeg

Conclusie

Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.

Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!

Deel deze advertentie