Bouwjaar | 22-03-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.342 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-03-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.342 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Witte Lantaarn B. V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amsterdamsestraatweg 815 |
Postcode | 3555 HK |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2442751 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dewittelantaarnbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2012 - feb. 2015
Technische informatie
Koppel: 192 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 190 x 169 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.568 kg
Laadvermogen: 532 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Grijs, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Via onze financieringspartner Alphera Financial Services, helpen wij U graag op weg om uw lening zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij uw mogelijkheden en wensen.
Wilt U meer informatie over de desbetreffende auto of wilt U een afspraak maken voor een vrijblijvende kennismaking, neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer: 030-244 27 51 of Mobiel: de heer C. Van Brummelen: 06-53 40 71 10.
Wij werken graag op afspraak om zo voldoende tijd voor U vrij te maken.
** Zoals gebruikelijk bij het adverteren op het internet, hanteren ook wij internetprijzen ook wel meeneemprijzen genoemd. Omdat nagenoeg elke aanbieder deze prijzen gebruikt, zijn deze prima geschikt om te vergelijken. **
Niet alle Auto Portals laten alle foto's zien van desbetreffende auto. Kijk daarom op onze internetsite naar de complete advertentie / foto overzicht.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!