Bouwjaar | 17-03-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.770 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.597 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-03-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.770 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.597 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dekrie Auto's B.V. |
Contactpersoon | Hans |
Adres | Wolput 18 |
Postcode | 5251 CG |
Plaats | Vlijmen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5213636 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dekrie.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2014 - mrt. 2017
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 179 x 147 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.312 kg
Laadvermogen: 598 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom om vrijblijvend te komen oriënteren. Dekrie Auto's, aanbevolen door collega dealerbedrijven en al méér dan 35 jaar een begrip in autoland. Ruim aanbod tegen scherpe prijzen bij hét occasioncenter van Brabant.
Diverse garantie/servicepakketten bespreekbaar. Locatie showroom: Wolput 18 in VLIJMEN. T: 013-5213636 / WhatsApp: 06-33253284 / E: info@dekrie.nl / W: www.dekrie.nl (Onder voorbehoud van SE&O).
Wij maken elke advertentie met de meeste zorgvuldigheid.
Het kan echter voorkomen dat uit de automatische voertuiginformatie een optie of accessoire naar voren komt die helaas toch niet op de auto aanwezig is.
Gelukkig gebeurt dit maar heel zelden.
Wil je absolute zekerheid! neem dan even contact met ons op of bezoek onze showroom.
* GOEDE INRUILPRIJZEN.
* DIKKE DEAL DAGEN BIJ DEKRIE.
* INRUIL VAN UW AUTO IS ALTIJD MOGELIJK.
* VOOR BEZICHTIGING, GRAAG EEN AFSPRAAK MAKEN.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.