Bouwjaar | 11-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.635 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 8.795,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.635 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Favoriet Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Beverwijkerstraatweg 232-B |
Postcode | 1901 NM |
Plaats | Castricum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 769146 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.favoriet-occasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 177 x 147 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.156 kg
Laadvermogen: 524 kg
GVW: 1.680 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Velours
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
GOED ONDERHOUDEN
NIEUWE APK
CAMERA
Deze Honda Civic komt uit 2013, werd geleverd van 01-02-2012 tot 31-05-2017 en kostte toen € 25.800,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 73 kW (99 PK) en een cilinderinhoud van 1339 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 187 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 14 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,5 liter per 100 km en hij weegt 1156 kg. De APK is geldig tot 30-09-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Alle auto's hebben een NAP-CERTIFICAAT, dus GEGARANDEERDE kilometers! Wij adverteren met correcte bouwjaren en geen modeljaren!
Het komt nog wel eens voor dat een e-mail niet aan komt, mocht u na 24 uur nog geen reactie hebben ontvangen stuur deze dan opnieuw of neem telefonisch contact met ons op.
Contactgegevens:
Favoriet Occasions
Beverwijkerstraatweg 232B ( navigatie tip Korendijk 1 Castricum)
1901 NM Castricum
Tel: 0251-769146
Whatsapp: 0251-769146
E-mail: info@favoriet-occasions.nl
Website: www.favoriet-occasions.nl
Openingstijden: Maandag T/M Vrijdag van 09.30 uur tot 17.30 uur geopend
Zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur geopend
Alle informatie, advertentie's en prijskaarten zijn onder voorbehoud van typ-, en/of drukfouten. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid hiervoor.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.