Bouwjaar | 12-04-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 253.149 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 12-04-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 253.149 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Occasion Terneuzen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Transportstraat 1J |
Postcode | 4538 AT |
Plaats | Terneuzen |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11700658 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autooccasionterneuzen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2006 - jan. 2009
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 71 kW (97 PK)
Koppel: 123 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 175 x 153 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.268 kg
Laadvermogen: 452 kg
GVW: 1.720 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Alle technologie in de Honda Civic is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar uit 2008 heeft 253149 kilometer op de teller staan. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Het comfort van de stoelverwarming geeft in koude dagen nét dat beetje extra. Verder is de Honda uitgerust met: 15 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.
Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. De cruise control betekent gemak, comfort en zuinig rijden.
Bent u nieuwsgierig naar deze auto? Laat het ons dan snel weten.
= Bedrijfsinformatie =
Interesse in deze occasion? Bel dan 0611700658 bij geen gehoor kunt u mijn collega bellen 0653927827. Informeer naar de beschikbaarheid van de auto voor een eventuele proefrit!. Onze occasions worden geleverd met APK mits vermeld in advertentie. U bent van harte welkom, onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en typfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.