Bouwjaar | 07-03-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 130.501 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-03-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 130.501 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto bij de brug |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hollandiastraat 50A |
Postcode | 8517 HG |
Plaats | Scharsterbrug |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19767722 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobijdebrug.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Honda Civic 1.3 Hybrid
- Kenteken: 56-ZK-RB
- Merk: Honda
- Model: Civic
- APK tot: 11-07-2025
- Tellerstand: 130501 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1339 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: LDA2
- Vermogen: 70 kW / 95pk
- Ledig gewicht: 1268 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 455 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Lichtmetalen velgen 15"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-wisselaar
- Multimedia-voorbereiding
Interieur
- Airco (automatisch)
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Heeft u interesse of vragen neem dan contact op met 06 19 76 77 22 via bellen, sms'en of whatsapp, ook voordat u een auto wilt bezichtigen, dit om teleurstellingen te voorkomen.
- Inruil is mogelijk tegen handelsprijzen.
- Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
- Type fouten en uitvoeringsverschillen voorbehouden.
Auto bij de brug
Hollandiastraat 50A
8517HG Scharsterbrug
+31619767722
info@autobijdebrug.nl
www.autobijdebrug.nl/
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.