Bouwjaar | - |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Geeraerts |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ninoofsesteenweg 103 |
Postcode | 1750 |
Plaats | Lennik |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)2 - 5821717 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.geeraerts.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Dommages: aucun
TVA: Le prix indiqu inclut la TVA
Opties / Accessoires
12v Aansluiting in laadruimte (J3FAB)
inklapbare spiegels
grote tank
Beschermingskit laadruimte (incl deurbekleding laadruimte type 3 (BBAAU), kunststof laadvloerbekleding (BDIAJ) en super heldere verlichting laadruimte (JCMAF) (BDMAB)
16" stalen reservewiel (Enkel op FWD) (D17CK)
Kosten klaarmaken voertuig, wettelijke kit inbegrepen (IRDLV)
STANDAARD UITRUSTING
Ambiente
> Rechter zijschuifdeur
> 6 Verankeringsogen (SWB)
> 8 Verankeringsogen (LWB)
> Elektrisch bediendbare en verwarmbare buitenspiegels
> Automatische koplampen
> Ruitenwissers met regensensor
> Getint glas
> Electric Windshield Defroster
> 13" Aanraakscherm
> Led laadruimteverlichting
> Metalen tussenschot
> Dubbele handgrepen
> Deurbekleding type 1 (achter- & zijdeur)
> Gedeeltelijk rubberen vloerbekleding
> 2-weg verstelbare bestuurderszetel
> Dubbele passagierszetel zonder doorlaadluik
> Electrische ruiten vooraan (1 druk op/neer - kant bestuurder)
> 4 luidsprekers
> Audio pack 2
> Geintegreerde 5G modem
> SYNC IV
> Pre-Collision assistent 2.0
> TS/HLA/ESP/TC/ABS remsysteem
> Intelligente snelheidsassistent
> Cruise Controle
> Wieldeksels
> Bandendruk controle systeem
> 16" stalen wielen met centrale dop
> 215/65 R16C 109 T banden
> Banden herstelkit
> Parkeerhulp achter
> Lane Keeping Aid
> Snelheidsbord herkenning
> Verwittiging bij rijden in de foutieve richting
> Elektrische deurvergrendeling
> 2 sleutels met afstandsbediening
> Sleutelvrije startfunctie
Trend (Bijkomende uitrusting op de Ambiente)
> Sleutelvrije startfunctie
> Gedeeltelijke voorbumper in carr.-kleur
> Gedeeltelijke achterbumper in carr.-kleur
> Automatische airco
> Locking Glove Box Lid
> 16" stalen wielen met zilverkleurige wieldeksels
> Banden herstelkit (behalve op AWD)
> Parkeerhulp vooraan
> Digitale achteruitrij-camera (geen digitale achteruitkijkspiegel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford E-Transit | De grote Transit(ie)
Net als de meeste andere merken is Ford bezig met de overstap naar elektrische aandrijving. Anders dan de meeste andere merken heeft Ford een groot aanbod van bedrijfswagens en ook die worden allemaal elektrisch. Daarvan is nu het grootste model aan de beurt: de Transit ondergaat de transitie tot elektrische auto!
De Ford E-Transit is een grote bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kosten en beduidend meer comfort, zelfs in het weggedrag. De E-Transit biedt dezelfde ruimte als de diesel.
Plus
- enorme stap vooruit in rijeigenschappen
- even ruim als iedere andere Transit
- rijke, moderne uitrusting
Min
- onnodig grote draaicirkel (geen motor voorin!)
- geen digitale binnenspiegel
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
De Ford Transit is nu ook beschikbaar als geheel elektrische E-Transit. Dat is goed nieuws voor klanten, chauffeurs en wagenparkbeheerders. Klanten zullen blij zijn dat de straat niet meer naar diesel ruikt nadat een pakket- of boodschappenbezorger is langs geweest.
De chauffeur ervaart de E-Transit als een grote stap vooruit dankzij de rust, souplesse en verfijning. Die rust en souplesse komen op het conto van de elektromotor. De verfijning komt tevens van de aankleding, uitrusting en het aangepaste onderstel.
Wagenparkbeheerders hebben dankzij "Ford Pro" een goed overzicht van het wagenpark en kunnen gebruik maken van aanvullende diensten om het werk makkelijker te maken. Zij zien dat de E-Transit een slimme balans tussen actieradius en laadgewicht biedt. Bovendien dalen de kilometerkosten en bedraagt de CO2-uitstoot nul. Want dat is waar het bij de grote Transit(ie) allemaal om draait!