Ford Transit Connect 1.6 TDCI L1 Trend
€ 5.950,- excl. BTW
Bouwjaar | 08-07-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 162.354 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-07-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 162.354 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mathari Auto's |
Contactpersoon | Mathari |
Adres | Provincialeweg 126D |
Postcode | 5334 JK |
Plaats | Velddriel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18409664 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Constructiejaar: 2015
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4418 x 1835 x 1861 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.454 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 2.005 kg (ongeremd 740 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Algemene staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
1e en 2e pinksterdag geopend 1e en 2e pinksterdag geopend Openingstijden : 7 dagen per week geopend op afspraak. Mocht u een auto willen inruilen, dan kunt u enkele foto's en de kilometerstand per WhatsApp sturen. Daarbij kunt u een inruilvoorstel verwachten.
U kunt de foto's sturen naar: 0618409664
Kijk op onze website voor meer occasions :
www.mathariautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Transit Connect | Nieuwe gezichten
De Ford Transit Connect verscheen in 2013. Nu, in 2018, laten diverse nieuwe concurrenten hun gezicht zien. Echter, het is nog te vroeg voor Ford om daarop te reageren met een geheel nieuwe Connect. In plaats daarvan is de Transit Connect vernieuwd met nieuwe motoren, nieuwe techniek en natuurlijk een nieuw gezicht.
De Ford Transit Connect is even functioneel als andere bestelauto's, maar voegt daar het verfijnde weggedrag van een Ford personenauto aan toe. Na de facelift van 2018 ook eenzelfde moderne uitrusting
Plus
- prima weggedrag
- rustige, sterke en relatief zuinige EcoBlue dieselmotor
- ruim en praktisch
Min
- standaard wel airco, geen klimaatcontrole
Conclusie
Kan de Ford Transit Connect de laatste concurrenten aan na de facelift voor modeljaar 2018? Het antwoord op die vraag is afhankelijk van het doel waarvoor deze middelgrote bestelwagen wordt ingezet. Wanneer puur rationeel wordt kozen, is de nieuwe motor van waarde omdat daarmee een lagere kilometerprijs kan worden gerealiseerd. De Connect is daarmee concurrerend, maar laat niet de beste waarden in zijn klasse noteren.
Wie kiest met het gevoel, zal de vernieuwde Connect ervaren als een grote verbetering. Het comfort en de veiligheid zijn toegenomen en daarmee staat de Ford nu vrijwel op hetzelfde niveau als de nieuwste modellen van andere merken. Het verschil zit uiteindelijk slechts in details. De rijeigenschappen blijven het sterkste punt van de Transit Connect. Het weggedrag was al goed en dankzij de nieuwe dieselmotor zijn de rijeigenschappen als geheel nu nog beter.