Ford Transit Connect 1.6 TDCI L1 Trend 3 zits
€ 7.000,- excl. BTW
Bouwjaar | 25-04-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 197.267 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-04-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 197.267 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Jos Krijger |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sportweg 1 |
Postcode | 4471 RP |
Plaats | Wolphaartsdijk |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 582505 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.joskrijger.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.459 kg
Laadvermogen: 841 kg
GVW: 2.235 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 per kwartaal
Deze Ford Transit Connect komt uit 2014, werd geleverd van 01-07-2013 tot 31-05-2016 en kostte toen € 27.779,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 70 kW (95 PK) en een cilinderinhoud van 1560 cc.
Het verbruik van deze bus is gemiddeld 4,8 liter per 100 km en hij weegt 1459 kg. De APK is geldig tot 30-04-2025.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Transit Connect | Nieuwe gezichten
De Ford Transit Connect verscheen in 2013. Nu, in 2018, laten diverse nieuwe concurrenten hun gezicht zien. Echter, het is nog te vroeg voor Ford om daarop te reageren met een geheel nieuwe Connect. In plaats daarvan is de Transit Connect vernieuwd met nieuwe motoren, nieuwe techniek en natuurlijk een nieuw gezicht.
De Ford Transit Connect is even functioneel als andere bestelauto's, maar voegt daar het verfijnde weggedrag van een Ford personenauto aan toe. Na de facelift van 2018 ook eenzelfde moderne uitrusting
Plus
- prima weggedrag
- rustige, sterke en relatief zuinige EcoBlue dieselmotor
- ruim en praktisch
Min
- standaard wel airco, geen klimaatcontrole
Conclusie
Kan de Ford Transit Connect de laatste concurrenten aan na de facelift voor modeljaar 2018? Het antwoord op die vraag is afhankelijk van het doel waarvoor deze middelgrote bestelwagen wordt ingezet. Wanneer puur rationeel wordt kozen, is de nieuwe motor van waarde omdat daarmee een lagere kilometerprijs kan worden gerealiseerd. De Connect is daarmee concurrerend, maar laat niet de beste waarden in zijn klasse noteren.
Wie kiest met het gevoel, zal de vernieuwde Connect ervaren als een grote verbetering. Het comfort en de veiligheid zijn toegenomen en daarmee staat de Ford nu vrijwel op hetzelfde niveau als de nieuwste modellen van andere merken. Het verschil zit uiteindelijk slechts in details. De rijeigenschappen blijven het sterkste punt van de Transit Connect. Het weggedrag was al goed en dankzij de nieuwe dieselmotor zijn de rijeigenschappen als geheel nu nog beter.