Bouwjaar | 08-01-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 226.526 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 14.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 226.526 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ASM Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 9 |
Postcode | 1671 GC |
Plaats | Medemblik |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)227 - 547990 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 28497072 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.asmbedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mei 2019 - jul. 2023
Technische informatie
Koppel: 390 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxBxH): 598 x 206 x 255 cm
Wielbasis: 375 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.081 kg
Laadvermogen: 1.284 kg
GVW: 3.365 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
CO2-uitstoot: 237 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal
Wij kunnen deze auto ook leveren op basis van financial lease. U betaald dan alleen de btw aan. Ovb goedkeuring lease.
Lease 60 maanden €302,- pm
Lease 48 maanden €364,- pm
Lease 36 maanden €467,- pm
Op onze site kunt u het formulier invullen voor vrijblijvende toetsing.
Scheur in voorraam
Crack in front window
Riss in der Frontscheibe
Fissure sur la vitre avant
Pekniecie przedniej szyby
Crapatura în geamul din fata
Afmetingen laadruimte:
340cm Lang
170cm Breed
138cm Tussen achterwielen
185cm Hoog
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford E-Transit | De grote Transit(ie)
Net als de meeste andere merken is Ford bezig met de overstap naar elektrische aandrijving. Anders dan de meeste andere merken heeft Ford een groot aanbod van bedrijfswagens en ook die worden allemaal elektrisch. Daarvan is nu het grootste model aan de beurt: de Transit ondergaat de transitie tot elektrische auto!
De Ford E-Transit is een grote bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kosten en beduidend meer comfort, zelfs in het weggedrag. De E-Transit biedt dezelfde ruimte als de diesel.
Plus
- enorme stap vooruit in rijeigenschappen
- even ruim als iedere andere Transit
- rijke, moderne uitrusting
Min
- onnodig grote draaicirkel (geen motor voorin!)
- geen digitale binnenspiegel
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
De Ford Transit is nu ook beschikbaar als geheel elektrische E-Transit. Dat is goed nieuws voor klanten, chauffeurs en wagenparkbeheerders. Klanten zullen blij zijn dat de straat niet meer naar diesel ruikt nadat een pakket- of boodschappenbezorger is langs geweest.
De chauffeur ervaart de E-Transit als een grote stap vooruit dankzij de rust, souplesse en verfijning. Die rust en souplesse komen op het conto van de elektromotor. De verfijning komt tevens van de aankleding, uitrusting en het aangepaste onderstel.
Wagenparkbeheerders hebben dankzij "Ford Pro" een goed overzicht van het wagenpark en kunnen gebruik maken van aanvullende diensten om het werk makkelijker te maken. Zij zien dat de E-Transit een slimme balans tussen actieradius en laadgewicht biedt. Bovendien dalen de kilometerkosten en bedraagt de CO2-uitstoot nul. Want dat is waar het bij de grote Transit(ie) allemaal om draait!