Ford S-MAX 2.5 Hybride Connected 190pk | Sync 3 Navi | Stoelverwarming | 1.700kg Trekgewicht | Keyless Entry | Elek. Voorruit verwarming

€ 36.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-02-2022
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 33.060 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.499 cc
Vermogen 141 kW (192 pk)

Ford S-MAX 2.5 Hybride Connected 190pk | Sync 3 Navi | Stoelverwarming | 1.700kg Trekgewicht | Keyless Entry | Elek. Voorruit verwarming


€ 36.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-02-2022
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 33.060 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.499 cc
Vermogen 141 kW (192 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Sutherland Leeuwarden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuiderkruisweg 5
Postcode 8938 AP
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2029011 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sutherland.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2023
Referentienummer: 46897

Technische informatie
Koppel: 345 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 226 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 480 x 192 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.802 kg
Laadvermogen: 548 kg
GVW: 2.350 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Controle & Service check (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie; Auto van binnen en buiten gereinigd, Geldige APK bij aflevering, RDW leges
- Bovag garantie Personenauto (€ 800 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Controle & Service check"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; APK bij aflevering, Auto van binnen en buiten gereinigd, RDW-leges, Wettelijke garantie

Alle technologie in de Ford S-Max is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar uit 2022 heeft 33060 kilometer op de teller staan. Deze Ford S-Max heeft een hybride motor, dus een combi van brandstof en elektrisch. Een slim en milieuvriendelijk systeem dat ook nog eens lekker kostenbesparend is. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in hoogte verstelbare voorstoelen, elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels, verwarmde ruitensproeiers en elektrisch bediende ramen.

U weet altijd hoe de auto eraan toe is dankzij Connected Services. Ook handig voor de garage en de wegenwacht. Even de app uitlezen en klaar! Geen onnodig gedoe met knopjes en schakelaars: het audiosysteem is voorzien van spraakbediening en reageert op gesproken commando's. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. De elektronische systemen in deze Ford helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Relaxt rijden is meegeleverd in de vorm van cruise control. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en bagage afdekhoes.

Elektronische veiligheidsvoorzieningen helpen u onderweg om de situatie op de weg te beoordelen. Deze systemen waarschuwen u als er een riskante situatie ontstaat, en kunnen in bepaalde gevallen ook zelf ingrijpen. Tijdens de rit hebt u altijd een bijrij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie