Bouwjaar | 06-03-2023 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 32.801 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.499 cc |
Vermogen | 141 kW (192 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-03-2023 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 32.801 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.499 cc |
Vermogen | 141 kW (192 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sutherland Heerenveen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kattebos 148 |
Postcode | 8446 DB |
Plaats | Heerenveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 623415 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sutherland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2018
Referentienummer: 17578
Technische informatie
Koppel: 345 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 226 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 480 x 192 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.350 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 06-03-2027
Beschikbare afleverpakketten:
- Controle & Service check (inbegrepen): Gebreken worden aangegeven bij of na inspectie en apk.
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie; Auto is gereinigd, Geldige APK bij aflevering, RDW leges
- Bovag garantie Personenauto (€ 895 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Controle & Service check"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; APK bij aflevering, Auto van binnen en buiten gereinigd, RDW-leges, Wettelijke garantie
Dat u het milieu wilt sparen, wil nog niet zeggen dat u aan rijcomfort moet inleveren. De Ford S-Max is een comfortabele en ruime hybride auto. Dit exemplaar van het bouwjaar 2023 heeft 9710 kilometer gelopen. Deze hybride Ford S-Max gaat slim om met energie. Door rijden en remmen wordt de accu van de elektromotor opgeladen, die de brandstofmotor en handje helpt of zelfs de aandrijving overneemt. De sportstoelen houden u en uw bijrijder goed op z'n plek tijdens het accelereren en bij het nemen van scherpe bochten. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels, verwarmde ruitensproeiers en elektrisch bediende ramen.
Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Handig en veilig: Connected Services. Alle vitale functies en data van de auto checkt u via de app op uw smartphone. In deze auto wordt u elke rit opnieuw bijgestaan door een gebruiksvriendelijk full map navigatiesysteem, terwijl u luistert naar het glasheldere geluid van het audiosysteem met DAB-radio. Electronic climate control regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren. Deze Ford is voorzien van dashboard met spraakbediening, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en bagag
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.