Ford S-MAX 2.0 EcoBoost Titanium 7persoons.|Leder|Navi|Panoramadak|Xenon|Trekhaak|Cruise. VERKOOP TELEFONISCH BEREIKBAAR 040-2240080.

€ 10.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-05-2010
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 198.144 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.976 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Ford S-MAX 2.0 EcoBoost Titanium 7persoons.|Leder|Navi|Panoramadak|Xenon|Trekhaak|Cruise. VERKOOP TELEFONISCH BEREIKBAAR 040-2240080.


€ 10.900,-

Algemeen

Bouwjaar 12-05-2010
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 198.144 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.976 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Paul Janssen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 78
Postcode 5591 JL
Plaats Heeze
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2240080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfpauljanssen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbags (achter)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2010 - aug. 2014
Modelcode: CD340

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 221 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 188 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.576 kg
Laadvermogen: 829 kg
GVW: 2.405 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (3 maanden)

Hoe groot die kinderen van u ook worden, in deze MPV zitten ze nooit krap. Zelfs niet in de hoogte. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Houdt u van een luxe uitstraling? Dan is het lederen interieur een heel aantrekkelijke extra! Het glazen panoramadak zorgt voor een onovertroffen uitzicht. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Verder is de Ford uitgerust met: 18 inch lichtmetalen velgen, adaptieve verlichting, in hoogte verstelbare passagiersstoel, getint glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en verwarmde ruitensproeiers.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. De bediening van het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Deze Ford is voorzien van cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Ford S-Max samen. Bij een noodstop gebeurt er heel veel tegelijk: gas los, rempedaal in, kijken, sturen. Dan is het een veilig gevoel dat de Brake Assist uw remactie tot het maximum oppept.

Neem contact op en we regelen een afspraak!

= Bedrijfsinformatie =

VERKOOP TELEFONISCH BEREIKBAAR 040-2240080 Wij leveren al onze auto's met een geldige APK keuring. Autotrust garantie tegen meerprijs. Inruil en onafhankelijke ANWB keuring mogelijk.Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar cont

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie