Bouwjaar | 25-06-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.984 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.976 cc |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.984 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.976 cc |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Sluis Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 16 |
Postcode | 3144 CH |
Plaats | Maassluis |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19331956 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.desluisautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2010
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 221 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4801 x 1884 x 1660 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.576 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.676 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
* Wij hebben van onze passie, ons werk kunnen maken. Met oog op service, kwaliteit en betrouwbaarheid willen wij de klanten wat extra's bieden.
- Wij leveren auto's uit het kleine segment.
- Eventuele inruil bespreekbaar.
- Wij kunnen zelf de auto te naam stellen.
- Geen afleverkosten.
- Financiering mogelijkheden.
Kom gerust een keer langs, de koffie staat klaar.
Openingstijden:
maandag 10:00-17:00
dinsdag 10:00-17:00
woensdag 10:00-17:00
donderdag 10:00-17:00
vrijdag 10:00-17:00
zaterdag 10:00-16:00
zondag Gesloten
Buiten onze openingstijden zijn wij op afspraak geopend. Voor meer informatie, kunt u sms-en, mailen of bellen :0619331956
Whatsapp :0619331956
Met vriendelijke groet,
De Sluis Auto's
Industrieweg 16
3144CH Maassluis
www.desluisautos.nl
info@desluisautos.nl
Tel:0619331956
Wij doen ons best om de auto's juist te beschrijven met de aanwezige optie's. Toch kan het voorkomen dat de opties lijst niet altijd hetzelfde is als de daadwerkelijke aanwezige opties. U kunt hier dan ook, net als op spel- en drukfouten geen rechten aan ontlenen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.