Ford S-MAX 2.0 203PK EcoBoost Platinum 5 Persoons | Dealeronderhouden | Automaat | Trekhaak | Elektrische stoelen met geheugen | Stoelverwarming en voorruitverwa

€ 13.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-01-2014
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 172.539 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.976 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Ford S-MAX 2.0 203PK EcoBoost Platinum 5 Persoons | Dealeronderhouden | Automaat | Trekhaak | Elektrische stoelen met geheugen | Stoelverwarming en voorruitverwa


€ 13.950,-

Algemeen

Bouwjaar 22-01-2014
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 172.539 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.976 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Smidts Tolbert B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oldebertweg 30
Postcode 9356 AE
Plaats Tolbert
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)594 - 512400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.smidts.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2013 - dec. 2014
Modelcode: CD340

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 221 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 188 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.576 kg
Laadvermogen: 829 kg
GVW: 2.405 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Afleverpakket: Deze auto wordt geadverteerd zonder het door onze klanten gewaardeerde afleverpakket van € 595,- (optioneel). Voor deze € 595,- krijgt uw aangekochte auto een onderhoudsbeurt (volgens schema), 24/7 pechhulp in Europa (wegenwacht), minimaal 1 jaar geldige APK, (Ford A1) kwaliteitscheck, een professionele poetsbeurt en een halve tank brandstof. Daarnaast bieden wij onze klanten gratis vervangend vervoer tijdens onderhoud en/of reparatie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Deze dealeronderhouden 5 persoons Ford S-Max is als Platinum uitvoering zeer compleet. Een kleine greep uit de standaard voorzieningen van de auto:

-bi-Xenon verlichting voor optimaal zicht in het donker. Bij belading stelt de auto de lichtbundel automatisch naar beneden bij.
-2 elektrisch verstelbare en verwarmde sportstoelen bekleed met half leer, half alcantara. De bestuurdersstoel heeft zelfs een geheugenfunctie met 4(!) standen.
-Voorruitverwarming zodat krabben in de winter niet meer nodig is.
-parkeersensoren achter en een achteruitrijcamera om nauwkeurig en veilig te kunnen parkeren.
-keyless entry en keyless start zodat u de sleutel alleen maar bij u hoeft te dragen om de auto te openen, af te sluiten of te starten.
-een groot panoramadak voor extra licht in het interieur.
-navigatie, climate control en cruise control
-een trekhaak. Met de 203 pk EcoBoost motor mag deze S-Max 1.500 kg trekken.
-een zeer dynamisch onderstel. In deze klasse is er geen auto met een vergelijkbare wegligging.

Mocht u nou geïnteresseerd zijn bent U van harte welkom om de auto te komen bekijken en een uitgebreide proefrit te maken.

= Bedrijfsinformatie =

Wilt u uw eigen auto inruilen? Wij zijn doorlopend op zoek naar gebruikte auto's. Neem contact met ons op via 0594-5124

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie