Ford S-MAX 2.0 16v Titanium Navi Leder Bluetooth Zeer Netjes

€ 3.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-07-2008
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 287.161 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Ford S-MAX 2.0 16v Titanium Navi Leder Bluetooth Zeer Netjes


€ 3.750,-

Algemeen

Bouwjaar 11-07-2008
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 287.161 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bodewes Mobility
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kalkwijk 97a
Postcode 9603 BD
Plaats Hoogezand
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21614075 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website bodewesmobility.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Hele nette Ford S-Max! Opzoek naar een ruime auto met veel rijcomfort in aantrekkelijke prijsklasse. Dan is deze S-Max......

Ford S-Max 2.0 16v Titanium Navi Leder Bluetooth Zeer Netjes

Algemene gegevens

Kenteken: 12-GKK-3
Tellerstand: 287161 KM
Carrosserievorm: MPV
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2008
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Grijs
Kleurnaam: Titanium Gray Metallic
Interieur: Zwart
Bekleding: Leder/Stof
Onderhoudshistorie aanwezig: Ja

Technische gegevens

Motorinhoud: 1999 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 107 kW / 146pk
Koppel: 0Nm
Ledig gewicht: 1505 kg
Max. trekgewicht: 1100 kg
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Acceleratie (0-100 km/h): 10.9 seconden
Topsnelheid: 197 km/h
Gemiddeld verbruik (stad): 11.3 l/100km
Gemiddeld verbruik (snelweg): 6.4 l/100km
Gemiddeld verbruik (gecombineerd): 8.2 l/100km

Financiële gegevens

Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Pakket: Activity Pack

- Bandenspanningscontrolesysteem
- Parkeersensor voor en achter

Pakket: Business Pack

- Bluetooth
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Parkeersensor voor en achter
- Radio-CD/MP3 speler

Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Trekhaak
- Verw. voorruit en ruitensproeiers
- Warmtewerende voorruit

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-speler
- Entertainment system achter
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes


Hele nette Ford S-Max! Opzoek naar een ruime auto met veel rijcomfort in aantrekkelijke prijsklasse? Dan is deze S-Max, jullie auto. De auto is een groot deel van zijn leven eigendom geweest van de eigenaar van een Ford Dealer, die hem weer heeft verkocht aan zijn buurman, dus daar altijd in onderhoud gebleven. De auto is dus zowel technisch als optisch in hele mooi staat. Alles werkt zoals het hoort, echt de moeite waard om te komen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie