Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium CLIMA/CRUISE/NAVI

€ 3.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-05-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 320.624 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.596 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium CLIMA/CRUISE/NAVI


€ 3.950,-

Algemeen

Bouwjaar 26-05-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 320.624 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.596 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoshowroomonline.nl
Contactpersoon J.E van Huffel
Adres Jan Ligthartstraat 3 a
Postcode 3083 AL
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 4845508 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 53206719 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoshowroomonline.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbags (achter)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2010 - aug. 2014
Modelcode: CD340

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 188 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.502 kg
Laadvermogen: 598 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

APK TOT JUNI 2025 .
VOORZIEN VAN CLIMATECONTROL.
CRUISECONTROL.
L.M VELGEN .
ORIGINEEL NAVIGATIE .
INCLUSIEF 2 SLEUTELS EN NAP GARANTIE .
AUTO RIJDT EN SCHAKELT PERFECT!
ALLE SOORTEN INRUIL MOGELIJK.
OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN, ADVISEREN WIJ U VOORAFGAAND AAN UW BEZOEK TELEFONISCH CONTACT MET ONS OP TE NEMEN .
DAN KUNNEN WIJ DE BESCHIKBAARHEID GARANDEREN .
TOT SNEL BIJ AUTOSHOWROOMONLINE.NL.
------------------------------------------------------------------------------
ALLE GEADVERTEERDE AUTO'S WORDEN TECHNISCH NAGEKEKEN VOORDAT DEZE WORDEN AFGELEVERD !
EN LET OP !!! BIJ ONS GEEN AFLEVERINGSKOSTEN.
------------------------------------------------------------------------------
Ons adres:JAN LIGTHARTSTRAAT 3-9
3083 AL ROTTERDAM ZUID.
Vlakbij winkelcentrum Zuidplein en Ikazia ziekenhuis.
Ons bedrijf bestaat al sinds 1987(35 jaar.)
TENAAMSTELLING OP LOCATIE MOGELIJK.
Kantoor : 010.4845508.
John : 0653.206719.
Ismail: 0629.541392.
Vanuit het buitenland : 0031.10.4845508.
Betaling kan CONTANT of PIN of per BANK.
Wij zijn aangesloten bij de RDW de VWE de RDC en de Nationale Autopas

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie