Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium 7persoon/alle optie's

€ 13.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-02-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 125.223 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.596 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Titanium 7persoon/alle optie's


€ 13.499,-

Algemeen

Bouwjaar 02-02-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 125.223 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.596 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Car4youBV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hazennest-West 40 hal 7
Postcode 5012 TR
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21626096 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.car4youbv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Wij hebben altijd meerdere 7 persoons voertuigen

Ford S-Max 1.6 EcoBoost Titanium 7persoon/alle optie's


- Kenteken: GBR-71-N
- Merk: Ford
- Model: S-Max
- APK tot: 21-06-2025
- Tellerstand: 125223 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 1596 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: JTWA
- Vermogen: 118.00 kW / 161pk
- Ledig gewicht: 1498 kg
- Max. trekgewicht: 1600 kg
- Aantal zitplaatsen: 7
- Verbruik: 6.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 188 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Pakket: Business Pack

- Bluetooth
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Parkeersensor voor en achter
- Radio-CD/MP3 speler

Pakket: Technologie pakket

- Adaptief demping systeem
- Bots waarschuwing systeem
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Cruise control adaptief
- Dimlichten automatisch
- Dodehoek detectie
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Keyless entry
- Rijstrooksensor
- Sportonderstel
- Vermoeidheids herkenning

Pakket: X pack

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Kunstlederen/microvezel bekleding

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels met verlichting
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Keyless entry
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 18"
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Trekhaak met afneembare kogel
- Verw. voorruit en ruitensproeiers
- Verwarmde voorruit
- Warmtewerende voorruit
- Zonnescherm zijruiten

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 stoelen op derde rij
- Achterstoelen drie
- Airco
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd
- Voorstoelen verwarmd en geventileerd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes


U rijdt gemakkelijk, comfor

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie