Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Platinum | Trekhaak

€ 12.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-09-2015
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 191.113 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.596 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Platinum | Trekhaak


€ 12.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-09-2015
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 191.113 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.596 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis Spijkenisse
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stevinweg 2
Postcode 3208 KM
Plaats Spijkenisse
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)181 - 624246 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuisspijkenisse.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2013 - dec. 2015
Modelcode: CD340

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 188 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.502 kg
Laadvermogen: 898 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze Ford S-Max heeft 191113 kilometer gelopen. Met een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak beschikt deze Ford over uitstekende prestaties. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Het glazen panoramadak biedt u een breed zicht op de omgeving. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Tot de uitrusting van deze Ford behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen en metallic lak.

Zelfs een kleine aanrijding kan flinke kosten veroorzaken. Gelukkig laat de achteruitrijcamera precies zien wat er zich achter de auto bevindt en geeft een waarschuwingssignaal. Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek van de auto; genieten dus! Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard navigatiesysteem. Deze Ford is voorzien van electronic climate control, regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur en versnellingspook.

Zoals u mag verwachten van deze Ford S-Max is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen.

Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. We kunnen ons voorstellen dat u een proefrit wilt maken met deze Ford. Belt u ons snel?

= Bedrijfsinformatie =

* Ivm de grote vraag naar occasions hebben wij extra interessante auto's ingekocht en hebben we tot wel 150 auto's op voorraad!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie