Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Platinum 1E EIGENAAR ORG KM MET NAP

€ 14.944,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-09-2014
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 79.981 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.596 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Platinum 1E EIGENAAR ORG KM MET NAP


€ 14.944,-

Algemeen

Bouwjaar 18-09-2014
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 79.981 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.596 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Thomas
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Groenteweg 42a
Postcode 2525 JT
Plaats 's-Gravenhage
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)70 - 3899852 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfthomas.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2013 - dec. 2015
Modelcode: CD340

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 188 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.502 kg
Laadvermogen: 898 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

EEN PLAAT VAN EEN AUTO AFKOMSTIG VAN 1E EIGENAAR.....

AUTO RIJDT EN SCHAKELT ALS NIEUW......

AUTO IS VAN A TOT Z GEHEEL FORD DEALER ONDERHOUDEN ZIE GEHEELE HISTORIE......

AUTO HEEFT EEN DISTRIBUTIEKETTING......

AUTO HEEFT RECENT GROOT ONDERHOUD GEHAD TWV 1761,- EURO ZIE FACTUUR, DAARBIJ IS GEDAAN REMBLOKKEN+SCHIJVEN, BANDEN, REMOLIE, MOTER OLIE ETC......

Dit is een auto die is ontworpen voor uw comfort. Deze Ford S-Max is van het bouwjaar 2014. De krachtige benzinemotor staat garant voor uitstekende prestaties. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Geniet van het uitzicht naar buiten door het riante glazen panoramadak. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen en metallic lak.

Omdat u nou eenmaal geen ogen in uw achterhoofd heeft, is het altijd lastig om achteruit te rijden zonder brokken te maken. De achteruitrijcamera lost dat probleem op. De meest gebruikte voertuigfuncties laten zich met behulp van uw stem bedienen. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Muziek luisteren wordt genieten met het high performance audiosysteem. Van A naar B zonder omwegen: altijd uw eigen full map navigatiesysteem aan boord! En deze auto heeft ook electronic climate control, regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur en versnellingspook als standaard uitrusting.

In de Ford S-Max heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit.

Om te bevestigen dat de kilometerstand van deze auto klopt, krijgt u er ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij. Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

IEDERE KEURING OP DEZE AUTO IS TOEGESTAAN OOK BIJ U EIGEN GARA

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie