Ford S-MAX 1.5 Titanium

€ 24.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-02-2019
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 50.710 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Ford S-MAX 1.5 Titanium


€ 24.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-02-2019
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 50.710 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Vervaet
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vaartstraat 1
Postcode 4571 LS
Plaats Axel
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)115 - 566881 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garagevervaet.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2015 - aug. 2018

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 492 x 192 x 168 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.684 kg
Laadvermogen: 766 kg
GVW: 2.450 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Garage Vervaet Kwaliteitscheck (zonder meerprijs): De auto wordt op 50 punten gecontroleerd zodat u weet wat u koopt!
- Meeneemprijs (zonder meerprijs): Standaard tenaamstelling, geldige APK (minimum 14 dagen) en RDW leges

Laat u niets wijsmaken, deze Ford S-Max biedt alles wat u van een auto verlangt. Deze auto komt uit 2019. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel de weldaad in koude dagen. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, donker getint glas achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en metallic lak.

Het digitale dashboard geeft alle up-to-date info en functies voor een slimme en veilige rit. Bij het inparkeren hoeft u het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor u uit. Deze Ford S-Max is 'connected'. Belangrijke functies worden permanent gemeten en zijn uit te lezen via een speciale app, ook op afstand. Naast de routeinformatie van het navigatiesysteem kunt u muziek via het audiosysteem ook online beluisteren via bluetooth. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Ook dashboard met spraakbediening, regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Ford S-Max samen. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Uiteraard is een proefrit altijd mogelijk. Bel onze verkoper voor een afspraak!

= Bedrijfsinformatie =

# De mooiste staan in Axel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie