Ford S-MAX 1.5 Ecoboost ST-Line 7p. 165pk Trekhaak | Achteruitrijcamera | Stoelverwarming | Memory Seats | Full LED

€ 29.945,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-07-2020
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.062 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Ford S-MAX 1.5 Ecoboost ST-Line 7p. 165pk Trekhaak | Achteruitrijcamera | Stoelverwarming | Memory Seats | Full LED


€ 29.945,-

Algemeen

Bouwjaar 09-07-2020
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.062 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Sutherland Heerenveen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kattebos 148
Postcode 8446 DB
Plaats Heerenveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)513 - 623415 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sutherland.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2018

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 480 x 192 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.684 kg
Laadvermogen: 766 kg
GVW: 2.450 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Skai
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Controle & Service check (inbegrepen): Gebreken worden aangegeven bij of na inspectie en apk.
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie; Auto is gereinigd, Geldige APK bij aflevering, RDW leges
- Bovag garantie Personenauto (€ 895 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Controle & Service check"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; APK bij aflevering, Auto van binnen en buiten gereinigd, RDW-leges, Wettelijke garantie

Gebouwd voor liefhebbers van autorijden, deze Ford S-Max levert sportieve prestaties en onafgebroken rijplezier. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Rijden met pit? Geen punt! De sportstoelen geven steun en stevigheid! Voor het vervoeren van nog meer passagiers is deze auto uitgerust met een derde zitrij. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, extra getint glas, elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels en verwarmde ruitensproeiers.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Wat is de onderhoudsstatus van deze auto? U checkt het snel, simpel en overal via uw smartphone. De auto is voorzien van een uiterst gehoorzaam audiosysteem. U hoeft dankzij de spraakbediening geen knop aan te raken. Electronic climate control regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Parkeersensoren zijn een waardevolle toevoeging aan deze auto. De sensoren waarschuwen tijdens het parkeren en voorkomen schade aan de auto. De Ford is standaard voorzien van: regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en bagage afdekhoes.

Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en bov

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie