Bouwjaar | - |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Geeraerts |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ninoofsesteenweg 103 |
Postcode | 1750 |
Plaats | Lennik |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)2 - 5821717 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.geeraerts.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Consommation moyenne de carburant: 8,7 l/100km
Dommages: aucun
Voertuig
Opties / Accessoires
Agate Black, metaalkleur (PN4GM)
Vaste trekhaak
Voertuig rijklaar maken inclusief wettelijke kit (00002)
STANDAARD UITRUSTING
Wildtrak
> Sjorogen
> Voor- en achterbumpers in accentkleur
> Opstapje voor laadbak
> Handgrepen in koetswerkkleur
> Zwarte handgreep achterklep
> Elektrisch verwarmbare en inklapbare buitenspiegels in accentkleur, met instapverlichting
> Leddagrijlichten
> Automatische koplampen met manuele hoogteregeling, automatische grootlichten
> Automatische ruitenwissers
> Elektrische achterruitontdooiing
> Zijopstap in Silver Matte
> Bedliner voor laadbak
> Ledmistlampen vooraan
> Akoestisch gelamineerde voorruit
> QuickClear - elektrische voorruitontdooiing
> Spatlappen voor- en achteraan
> Getinte ruiten achteraan
> Aerodynamische sports bar in composietmateriaal
> Active Grille Shutter voor 3.0 EcoBlue-motor
> Langsliggers
> Dubbele automatische airconditioning met ventilatieroosters achteraan
> Dakconsole met verlichting
> Centrale console met armsteun
> Digitale boordcomputer
> Voorbereidingspack voor digitale tachograaf
> Elektrochromatische achteruitkijkspiegel
> Zwarte hemelbekleding
> Zonneklep met spiegeltje voor bestuurder en voorpassagier
> Opbergvakje voor zonnebril aan bestuurderszijde
> Verwarmbare voorzetels
> Bestuurderszetel 8-weg elektrisch instelbaar
> Passagierszetel 4-weg manueel instelbaar
> Centrale armsteun achteraan
> Achterbank met drie zitplaatsen en hoofdsteunen
> Sportief lederen stuurwiel met stiksels
> Verwarmbaar stuurwiel
> Achteruitrijcamera
> Elektrisch bedienbare ruiten, tiptoetsbediening vooraan
> 12V-aansluiting achteraan
> 12'' aanraakscherm met SYNC 4, Apple Carplay en Android Auto, navigatiesysteem, audiosysteem met 6 luidsprekers en AM/FM-radio met DAB, stuurbediening
> Bandendrukmeetsysteem
> Uitneembare bekerhouder
> Ledsfeerverlichting
> ABS/ESP
> Cross Traffic Alert met automatische remfunctie voor 3.0 EcoBlue-motor
> Elektrische parkeerrem
> Pre-collision Assist
> Post Impact Braking
> Sleephaken vooraan
> Lane Keeping Aid
> Snelheidsbordenherkenning
> Intelligente cruise control voor 2.0 EcoBlue-motor
> Intelligente adaptieve cruise control voor 3.0 EcoBlue-motor
> Parkeersensoren voor- en achteraan
> Dodehoekwaarschuwingssysteem (BLIS) voor 3.0 EcoBlue-motor
> 18'' aluminium velgen in Medium Bolder Grey met zwarte naafdop, 255/65 all-seasonsbanden
> 18'' aluminium reservewiel
> 360 zoneverlichting
> Start/stop-systeem
> Zij- en gordijnairbags voorpassagiers
> Knieairbag voorpassagiers
> Gordelverklikker voor- en achteraan
> Frontale airbags bestuurder en voorpassagier, uitschakelbaar langs passagierszijde
> Airbag tussen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Ranger | Alleen voor de show?
Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?
De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- groots en comfortabel op de openbare weg
Min
- gladde bekleding stoelen (Raptor)
- extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor
Conclusie
Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.
In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.