Ford Ranger DC TDCi Wildtrak AUT

€ 44.990,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 14.424 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.199 cc
Vermogen -

Ford Ranger DC TDCi Wildtrak AUT


€ 44.990,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 14.424 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.199 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Geeraerts
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ninoofsesteenweg 103
Postcode 1750
Plaats Lennik
Land België
Telefoon +32 (0)2 - 5821717 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.geeraerts.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Consommation moyenne de carburant: 8,7 l/100km
Dommages: aucun

Opties / Accessoires
Sea Grey (73H)
Active Park Assist + Adaptive cruise controle (incl. Verkeersbord herkenning, Intelligente snelheidscontrole, Rijbaancontrole systeem (Lane Keeping Aid), systeem ter voorkoming/beperking van aanrijdingen, automatische grootlichtcontrole) (68FM)
Slotbouten (421A)
MS-RT Limited Edition (MS,RT Pack : sport voorbumper, sport achterbumper met diffuser. Grille en spiegelkappen in Carboneffect, 20", Alu OZ Racing velgen met sportbanden, verbrede wielkasten, MS,RT logo's interieur & exterieur. Exclusief MS,RT sportstuur. Lederen interieur met oranje stiksels. Exclusief "X of 100" inlegplaatje.) (AAS)
Radio DAB AM/FM Dual Tuner met 8" kleuren TFT aanraakscherm, Navigatie, MP3 speler + Sync Gen III met BT & VC, USB, 6LS, Diversity antenne en stuurbediening (45E.)
Tonneau Cover (ElektrischeRoller Shutter) icm Wildtrak Sport Cover ('"NC" met EOC 57G) (47BS)
Voorbereidingspack trekhaak (562)
Inklapbare sidesteps

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Ranger | Alleen voor de show?

Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?

Autotest | Ford Ranger Alleen voor de show?

De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • groots en comfortabel op de openbare weg

Min

  • gladde bekleding stoelen (Raptor)
  • extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor

Conclusie

Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.

In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.

Deel deze advertentie