Ford Ranger 2.2 TDCi Limited Supercab 3.15 | Camera | Stoelverw. | Cruise Control | Carplay

€ 30.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-10-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 106.900 km
Deuren 4
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Ford Ranger 2.2 TDCi Limited Supercab 3.15 | Camera | Stoelverw. | Cruise Control | Carplay


€ 30.950,-

Algemeen

Bouwjaar 18-10-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 106.900 km
Deuren 4
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AIG Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Energieweg 3
Postcode 3751 LT
Plaats Bunschoten Spakenburg
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 7853506 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.aigautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: 2015 - 2023
Kleur: Onbekend

Technische informatie
Koppel: 385 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1
Breedte: 186 cm
Wielbasis: 322 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.034 kg
Laadvermogen: 1.236 kg
GVW: 3.270 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Fijnstofuitstoot: 0 mg/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Bent u nog niet overtuigd van deze bijna nieuwe auto? (ENGLISH BELOW) 
Meer informatie en foto's vindt u op www.aigautomotive.nl/occasions-direct-op-voorraad/, of kom gezellig langs op de Energieweg 3 in Bunschoten-Spakenburg voor een proefrit en/of bezichtiging!

Inruil is mogelijk!
Voor een prijsopgave van uw inruilauto kunt u ons foto's toesturen via een bericht + de km stand en kenteken, of u kunt deze informatie mailen naar info@aigautomotive.nl

Heeft u interesse of een vraag?
Bel of mail ons! ( +31 (0)6 15 40 64 66 ) of info@aigautomotive.nl)

Wij zijn: RDW Erkend
&
Rekenen geen aflever kosten voor het afleveren van deze bijna nieuwe auto.
Wij leveren deze auto af als nieuw in onze showroom of bij u op locatie.

Deze advertentie en de inhoud ervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat in de gehanteerde advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires zijn vermeld welke niet op deze specifieke auto aanwezig zijn. Er kunnen derhalve aan de advertentie geen rechten worden ontleend en AIG Automotive kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud en veiligheid van de verstrekte informatie.

Still not convinced about this almost new car?
You can find more information and pictures at www.aigautomotive.nl/occasions-direct-op-voorraad/, or drop by at Energieweg 3 in Bunschoten-Spakenburg for a test drive and/or a viewing!

Trade-in is possible!
For a quotation of your trade-in car, please send us pictures via a message + mileage and registration number, or you can e-mail this information to info@aigautomotive.nl.

Are you interested or do you have a question?
Call or mail us! ( +31 (0)6 15 40 64 66 ) or info@aigautomotive.nl)

We are: RDW Approved
&
Do not charge delivery costs for the delivery of this almost new car.
We deliver this car as new in our showroom or at your location.

This advertisement and its contents have been compiled with the utmost care. However, it is possible that the advertising text used may mention certain options and/or accessories that are

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Ranger | Alleen voor de show?

Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?

Autotest | Ford Ranger Alleen voor de show?

De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • groots en comfortabel op de openbare weg

Min

  • gladde bekleding stoelen (Raptor)
  • extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor

Conclusie

Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.

In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.

Deel deze advertentie