Ford Ranger 2.0 EcoBlue Raptor SCI 213pk Automaat | Trekhaak | Achteruitrijcamera | Stoelverwarming

€ 44.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-01-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 38.047 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.996 cc
Vermogen 156 kW (212 pk)

Ford Ranger 2.0 EcoBlue Raptor SCI 213pk Automaat | Trekhaak | Achteruitrijcamera | Stoelverwarming


€ 44.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-01-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 38.047 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.996 cc
Vermogen 156 kW (212 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Sutherland Heerenveen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kattebos 148
Postcode 8446 DB
Plaats Heerenveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)513 - 623415 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sutherland.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: 2015 - 2023

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 10 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1
Afmetingen (LxB): 536 x 203 cm
Wielbasis: 322 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.434 kg
Laadvermogen: 696 kg
GVW: 3.130 kg

Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 278 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 221 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Controle & Service check: Gebreken worden aangegeven bij of na inspectie en apk.
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie; Auto is gereinigd, Geldige APK bij aflevering, RDW leges

Bij het ontwerpen van de Ford Ranger stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze Ranger is van het bouwjaar 2023, hij heeft 38047 kilometer gelopen. Deze diesel heeft een automatische transmissie. In de guurste maanden is de meegeleverde stoelverwarming een absolute weldaad! Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, treeplanken en elektrisch bedienbare ramen voor.

Bij het inparkeren hoeft u het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor u uit. Met Connected Services wordt iedere rit nóg veiliger. Bij het wisselen van rijbaan kan een dode hoek ontstaan waardoor achterliggers te dichtbij kunnen komen. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft in dat geval automatisch een signaal. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Ford met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, cruise control, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.

De Ford Ranger is uw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor u de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om u voor gevaarlijke situaties te behoeden. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden. De verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. Forward collision warning helpt u om kop-staart aanrijdingen te voorkomen. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Ford bovendien hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Om deze auto zelf te ervaren, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen. Mailt of belt u ons direct?



Wij adverteren met vaste lage prijzen, alle geadverteerde personenauto's RIJKLAAR. Let op: Alle bedrijfswagens zijn geadv

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Ranger | Alleen voor de show?

Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?

Autotest | Ford Ranger Alleen voor de show?

De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • groots en comfortabel op de openbare weg

Min

  • gladde bekleding stoelen (Raptor)
  • extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor

Conclusie

Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.

In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.

Deel deze advertentie