Ford Ranger 2.0 EcoBlue Raptor 213pk Automaat | Achteruitrijcamera | Stoelverwarming | Trekhaak | Elektrische Stoel

€ 40.900,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-03-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 76.000 km
Deuren 4
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.996 cc
Vermogen 156 kW (212 pk)

Ford Ranger 2.0 EcoBlue Raptor 213pk Automaat | Achteruitrijcamera | Stoelverwarming | Trekhaak | Elektrische Stoel


€ 40.900,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-03-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 76.000 km
Deuren 4
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.996 cc
Vermogen 156 kW (212 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Sutherland Heerenveen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kattebos 148
Postcode 8446 DB
Plaats Heerenveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)513 - 623415 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sutherland.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: 2015 - 2023

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 10 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1
Afmetingen (LxB): 536 x 203 cm
Wielbasis: 322 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.480 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 3.130 kg

Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 277 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,8 l/100km (1 op 12,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 231 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Controle & Service check: Gebreken worden aangegeven bij of na inspectie en apk.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Wettelijke garantie; Auto is gereinigd, Geldige APK bij aflevering, RDW leges

Ford, een merk met geschiedenis. En een ijzersterke reputatie. Go Further, zeggen ze. Een aantrekkelijke filosofie. Met zijn dieselmotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De meegeleverde stoelverwarming zorgt in no time voor een behaaglijk gevoel als het buiten koud is. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, treeplanken en elektrisch bedienbare ramen voor.

Een handige optie is de achteruitrijcamera. Achteruitrijden, inparkeren en manoeuvreren gaat gemakkelijker dan ooit. Een smartphone met internetverbinding legt eenvoudig overal contact met de auto. U kunt functies activeren en de conditie van de auto monitoren. Aan boord van deze Ford Ranger is een achteropkomend verkeer waarschuwing voor extra veiligheid. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Ford heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. U bent in deze Ford ook voorzien van dashboard met spraakbediening, DAB ontvangst, cruise control, keyless entry, lederen stuur en lederen versnellingspook.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Tijdens de rit hebt u altijd een bijrijder, want de verkeersbord-detectie leest de borden langs de weg en projecteert ze voor u op het instrumentarium. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Op een kop-staartbotsing zit niemand te wachten. Daarom is de forward collision warning onderweg constant alert en berekent via een sensor de veilige afstand tot voorliggers. U bent mede dankzij hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Is dit de auto die

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Ranger | Alleen voor de show?

Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?

Autotest | Ford Ranger Alleen voor de show?

De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • groots en comfortabel op de openbare weg

Min

  • gladde bekleding stoelen (Raptor)
  • extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor

Conclusie

Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.

In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.

Deel deze advertentie