Bouwjaar | 28-02-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 59.263 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.996 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 27.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 59.263 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.996 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van de Ree Oostburg B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Transportweg 5 |
Postcode | 4501 PS |
Plaats | Oostburg |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)117 - 383230 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageoostburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: 2015 - 2023
Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 10 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1
Afmetingen (LxB): 536 x 187 cm
Wielbasis: 322 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.146 kg
Laadvermogen: 1.124 kg
GVW: 3.270 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Van de Ree Oostburg is een autobedrijf met veel geschiedenis. Sinds 1979 ervaring als officieel Ford dealer, destijds begonnen in Breskens en later verhuisd naar Oostburg met destijds neven vestigingen in Bergen op Zoom en Roosendaal. Sinds 2014 zijn de bedrijven Van de Ree (Ford) en "Autobedrijf van den Bosse" (Peugeot en Renault) samen gegaan onder één dak onder het label "Vakgarage". Hiermee hebben we naast de expertise in de merken Ford, Peugeot en Renault nu ook toegang tot professioneel onderhoud en verkoop van de meeste andere automerken.
Als echt familiebedrijf heten we u van harte welkom! Graag tot ziens in ons bedrijf in Oostburg.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Ranger | Alleen voor de show?
Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?
De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- groots en comfortabel op de openbare weg
Min
- gladde bekleding stoelen (Raptor)
- extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor
Conclusie
Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.
In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.